چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

نحوه تبدیل یک پروژه کد نویسی به برنامه ای عملی

چگونه می توان از آموزش کدنویسی به ساخت پروژه های خود رسید

هنگام یادگیری نحوه کدگذاری ، من همان توصیه ها را مدام می شنیدم.

"آموزش ها عالی هستند ، اما ساختن پروژه ها بهترین راه برای یادگیری است. فقط برو چیزهایی بساز! "

اما ... چگونه؟

به عنوان یک مبتدی ، این مانند شنیدن این جمله است: "فقط به چتربازی برو!"  ادامه مطلب ...

چگونه یک پروژه کد نویسی را شروع به نوشتن کنیم؟

چگونه یک پروژه کدگذاری را شروع کنیم

شما در آموزش برنامه نویسی خوب سرمایه گذاری کرده اید و مهارت های اساسی در زمینه کد را دارید. اگر درگیر این چالش هستید ، آموزش را رها کنید و روی پروژه خود هدایت شده خود کار کنید. می توانید یک وب سایت ، یک برنامه یا هر آنچه مربوط به آنچه یاد می گیرید مرتبط باشد ، انتخاب کنید.

ساخت یک پروژه قسمت سرگرم کننده برنامه نویسی است و تجربه مفیدی را برای شما فراهم می کند. بنابراین می خواهید مطمئن شوید که این کار را به خوبی انجام داده اید. ما مجموعه ای از مقالات را برای کمک به شما در دستیابی به این هدف گردآوری کرده ایم. ابتدا ایده هایی برای اولین پروژه برنامه نویسی خود جمع می کنید. در مرحله بعدی ، شما پروژه برنامه نویسی خود را برنامه ریزی خواهید کرد و در آخر ، آن را بسازید!
مراحل شروع اولین پروژه برنامه نویسی خود را
 

ادامه مطلب ...

مهمترین نرم افزارهای طراحی سه بعدی و انجام پروژه با آن ها (قسمت دوم)

6. Solidworks
که توسط Dassault Systèmes منتشر می شود ، اغلب توسط طراحان حرفه ای 3D استفاده می شود. این یک مدل مبتنی بر ویژگی پارامتریک است. این نرم افزار شامل طیف گسترده ای از ویژگی ها مانند ابزار اعتبار سنجی طراحی یا مهندسی معکوس است. این تمایل دارد که برای اشیا industrial صنعتی استفاده شود. کاملاً کاربردی و مفصل است. یکی از ویژگی های خاص آن این است که بر خلاف بسیاری از نرم افزارهای دیگر که از طریق تمیز کردن ساختارهای مسطح به آرامی از منحنی ها تقلید می کنند ، از Solidworks از سیستم NURBS استفاده می کند. این سیستم امکان ایجاد انحناهای بسیار دقیق را فراهم می کند. همچنین ، به جای مدل سازی چند ضلعی ، از ترسیم ابعادی استفاده می کند تا تغییر اندازه بسیار کمتری ایجاد کند. یک نقطه ضعف که اغلب توسط کاربران نرم افزار مطرح می شود ، توانایی محدود در وارد کردن فایل های .STL است. اگر می خواهید فایل های .STL را بارگیری و ویرایش کنید ، به احتمال زیاد یک برنامه ثانویه لازم است. قالب فایل بسیار فرمت فایل خروجی است و برای پردازش پس از طراحی در نظر گرفته نشده است.

- سطح حرفه ای
- یک پروانه 3،995 دلار است 

ادامه مطلب ...

معرفی 5 نرم افزار برتر طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)

نرم افزاری که هنگام طراحی چیزی که باید به صورت سه بعدی چاپ شود باید از آن استفاده کنید کاملاً به آنچه می خواهید بسازید بستگی دارد. به طور کلی ، نرم افزار طراحی سه بعدی به دو دسته تقسیم می شود. نرم افزار CAD معمولاً هنگام ایجاد اشیا industrial صنعتی مانند اشیا mechanical مکانیکی استفاده می شود. از طرف دیگر ، برخی از نرم افزارهای CAD آزادی هنری بیشتری را ایجاد می کنند زیرا نیازی به طراحی مکانیکی ، عملکردی یا متناسب بودن یک دستگاه دنیای واقعی نیست. از نظر تاریخی ، نرم افزار مدل سازی سه بعدی در ساخت انیمیشن های فیلم و بازی های ویدیویی برای ساختن طرح های ارگانیک استفاده می شده است. با این حال ، می توان از آن برای ایجاد مدلهای قابل چاپ سه بعدی نیز استفاده کرد.

در اینجا ما بر روی نرم افزار CAD (Computer Aided Design) برای اشیا mechanical مکانیکی تمرکز می کنیم. این نرم افزار می تواند بسیار خاص باشد ، به گونه ای طراحی شده است که ابزاری فنی با کارایی در طراحی صنعتی ، طراحی مکانیکی ، معماری و مناطقی مانند مهندسی هوافضا و فضانوردی است. یک مدل CAD شامل داده هایی مانند خصوصیات مواد ، ابعاد ، تحمل و اطلاعات خاص فرآیند تولید است. علاوه بر این ، بسیاری از برنامه های CAD اکنون قابلیت های پیشرفته ارائه و انیمیشن را برای تجسم بهتر طراحی محصول ارائه می دهند.
  ادامه مطلب ...

ویژگی های جذاب اتوکد در انجام پروژه های دانشجویی مهندسی عمران

طراحی فرآیند تبدیل ایده به یک شی ، محصول یا سیستم است. این روند تکراری است. CAD (Computer Aided Design) ابزاری است که می تواند برای فعالیت های طراحی و پیش نویس مورد استفاده قرار گیرد. از آنجا که از قدرت محاسبه پردازنده استفاده می کند ، نقاشی های CAD سریعتر ، بهتر و دقیق تر از نمونه های طراحی شده دستی هستند.
اتوکد یک نرم افزار پیچیده CAD است که مترادف با پیش نویس مهندسی است. مفهوم اتوکد در دهه 1980 تکمیل شد ، زمانی که مهندسان و معماران به دنبال استفاده از قدرت رایانه های شخصی تازه معرفی شده برای کاهش زمان پیش نویس بودند. افراد شروع به آزمایش کنترل کننده های گرافیکی داخلی کردند که به آنها امکان می داد نقاشی های مهندسی / معماری را در قسمت جلویی که به طور کارآمد در انتهای پشت کامپیوتر تکرار می شد ، ترسیم کنند. اتوکد به طور رسمی در دسامبر 1982 توسط Autodesk ، پیشرو در طراحی ، مهندسی و سرگرمی نرم افزار 3D ، راه اندازی شد. به زبان ساده ، اتوکد مهندسان ، طراحان و معماران را قادر می سازد تا با استفاده از رایانه مدل های دو بعدی و سه بعدی تولید کنند. اتوکد به عنوان یک ابزار طراحی برای مهندسان و معماران آغاز به کار کرد ، اما اکنون توسط متخصصان دیگر نیز استفاده می شود. Autodesk ، شرکت پشتیبان اتوکد ، نسخه های سفارشی را توسعه داده است که می تواند توسط مهندسان طراحی ، مهندسان عمران ، مهندسان برق و الکترونیک و مهندسان مکانیک مورد استفاده قرار گیرد. اتوکد بوم گسترده ای را پوشش می دهد - از مهندسی تا بخش صنعتی ، یک بسته اتوکد برای همه وجود دارد. از این نظر ، اتوکد یک محصول افقی است. این توسط تیم های توسعه محصول ، امکانات تولید ، صنایع رسانه ای و سرگرمی ، مهندسان ، معماران استفاده می شود. مربیان و دانش آموزان کارآفرینان ، افراد غیر انتفاعی ، متخصصان پزشکی و از جمله مبتدیان. اتوکد بنابراین برای هر دامنه ای که به طراحی های دو بعدی و سه بعدی نیاز دارد ، مفید است.
  ادامه مطلب ...

اتوکد چیست و برای چه کسانی مناسب می باشد؟

اتوکد چیست؟

در اینجا ما به انواع اتوکد پاسخ می دهیم ، از جمله "اتوکد برای چه استفاده می شود؟" و "چه کسی از اتوکد استفاده می کند؟" درباره برنامه ای که اکنون در بسیاری از مشاغل طراحی و پیش نویس ضروری است ، بیاموزید.

اتوکد به چه معنی است؟

کسانی که تعجب می کنند 'اتوکد چیست؟' یا "طراحی اتوکد چیست؟" باید بدانند که CAD مخفف "طراحی به کمک رایانه" است - Autodesk محبوب ترین برنامه را ایجاد کرد. شرکت Autodesk افتخار خود را به عنوان "پیشرو در طراحی سه بعدی ، مهندسی و سرگرمی نرم افزار" در وب سایت خود دارد. از طریق وب سایت خود ، اتوکد و چندین برنامه نرم افزاری دیگر به صورت رایگان در دسترس هستند.

اتوکد ابزاری با کمک رایانه است که به انواع مختلف طراحان امکان می دهد انواع متنوعی از نقاشی ها و طرح ها را ایجاد کنند. این برنامه به طراحان کمک می کند تا طرح های خود را خیلی سریعتر از دستی بسازند و بسیاری از ویژگی های سریع ، آسان و مفید مانند کپی و چسباندن را ارائه می دهد.
اتوکد برای چه استفاده می شود؟
  ادامه مطلب ...

پلت فرم نرم افزار ANSYS

صفحه اصلی »شبیه سازی مهندسی و نرم افزار مدیریت ریسک» نرم افزار شبیه سازی طراحی »Ansys» ANSYS Workbench Platform

پلت فرم ANSYS Workbench ستون فقرات برای ارائه یک سیستم شبیه سازی جامع و یکپارچه است. استفاده از Workbench برای شبیه سازی توسعه محصول منجر به بهره وری بالاتر از برنامه های یکپارچه و دسترسی به قابلیت های چند فیزیکی و سطح سیستم می شود.

این پلت فرم حول یک نمای شماتیک پروژه نوآورانه است که کل فرایند شبیه سازی را بهم پیوند می دهد. شما حتی از طریق تجزیه و تحلیل های چند فیزیکی پیچیده با یک روش کشیدن و رها کردن ، در انتخاب ماژول ها و قابلیت های مورد نیاز برای هر کار شبیه سازی راهنمایی می شوید.

ansys-workbench-project-شماتیک
رابط های هندسه ANSYS

رابط های هندسه ANSYS Workbench با دو سیستم اصلی CAD ارتباط دوسویه ایجاد می کنند و تصمیمات طراحی شبیه سازی را کارآمد می سازند.
  ادامه مطلب ...

درباره نرم افزار انسیس ورک بنچ و نحوه انجام پروژه با آن چه می دانید؟؟


    1. میز کار ANSYS پروفسور N. S. Surner SRES کالج مهندسی سانجیوانی ، کوپارگائون

    2. مقدمه • به دوره آموزش مقدماتی ANSYS Workbench خوش آمدید! • این دوره آموزشی اصول استفاده از شبیه سازی در انجام تجزیه و تحلیل ساختاری و حرارتی را پوشش می دهد. • در ANSYS APDL و ANSYS Workbench تفاوت هایی وجود دارد. • رابط کاربری Workbench بسیار آسان تر از APDL است.
    3. اهداف دوره • آموزش اصول استفاده از شبیه سازی در زمینه های زیر: • درک عمومی از رابط کاربری ، مربوط به هندسه -------- • وارد کردن ، مش بندی ، استفاده از بارها و پشتیبانی ها و ارسال -در حال پردازش. • روش انجام شبیه سازی FEA ، از جمله تجزیه و تحلیل خطی استاتیک ، مودال و حرارت.
    4. درباره ANSYS ANSYS، Inc. • توسعه دهنده محصولات خانواده ANSYS • دفتر مرکزی جهانی در کانونزبورگ ، پنسیلوانیا - ایالات متحده آمریکا (جنوب پیتسبورگ) • دفاتر توسعه و فروش در ایالات متحده و سراسر جهان • تجارت عمومی در بورس سهام NASDAQ تحت ”ANSS "
    5- درباره میز کار ANSYS • ANSYS میز کار چیست؟ • ANSYS Workbench یک راه حل نسل جدید از ANSYS است که روشهای قدرتمندی را برای تعامل با قابلیت حل ANSYS فراهم می کند. این محیط یکپارچه سازی منحصر به فرد با سیستم های CAD و روند طراحی شما را فراهم می کند و بهترین نتایج CAE را امکان پذیر می کند.
    6. DesignModeler FE Modeler CFX-Mesh Simulation DesignXplorer (VT) ANSYS میز کار
    7. انواع تجزیه و تحلیل در میز کار • انواع تجزیه و تحلیل موجود در شبیه سازی: † • تنش خطی: • تعیین انحراف ، تنش ها ، عوامل ایمنی و غیره بر اساس مقاومت استاندارد مفاهیم مواد تحت بارگذاری استاتیک

  ادامه مطلب ...

ایده های ناب در پروژه های مهندسی خاک و پی

قبل از استقرار این برنامه تحقیقاتی ، دستورالعمل های مهندسی بنیاد عمدتاً تجربی بودند و برای اکثر کاربردهای بزرگراهی به سختی کافی بودند. نتیجه عدم توانایی در پیش بینی دقیق عملکرد سیستم های فونداسیون بود ، که به نوبه خود منجر به روشهای طراحی بسیار محافظه کارانه و همچنین یک شکست پایه بعضا شد. یک طرح تحقیقاتی جامع در اواخر دهه 1970 برای توسعه رهنمودهای طراحی و ساخت بهبود یافته برای ساخت پایه های پل ایمن تر و مقرون به صرفه آغاز شد. انتظار می رفت با پیشرفت های مهندسی ، هزینه این پایه ها کاهش یابد و دلار بزرگراه برای خرید پل های بیشتر که دوام بیشتری دارند ، کشیده شود.
  ادامه مطلب ...

نحوه انجام پروژه در علم مهندسی خاک و پی

مهندسی بنیاد در ساخت و ساز بسیار مهم است

مهندسی ژئوتکنیک
یک جنبه مهم مهندسی پی ، به معنای نگهداری و ارزیابی پایه های موجود است ، که در عمل شامل جلوگیری از تخریب یا خرابی یک پایه و در برخی موارد ارزیابی آسیب قبلی است. چنین ارزیابی خطراتی مهندس بنیاد را ملزم به در نظر گرفتن عواملی مانند ترتیب خصوصیات فیزیکی یا توپوگرافی منطقه مورد ارزیابی ، نیروهای لرزه ای و آبهای زیرزمینی می کند ، همه اینها ممکن است در خراب شدن پایه های موجود نقش داشته باشند. این جنبه از مهندسی فونداسیون به ویژه در به حداقل رساندن خطرات ایمنی انسان که ممکن است در نتیجه پایه های نامعلوم رخ دهد بسیار مهم است. برون ریزی در امتداد خطرات ارزیابی خطر ، شرایط سایت که ممکن است در غیر این صورت پتانسیل توسعه محدود داشته باشند ممکن است از طریق بهبود خصوصیات مهندسی پایه های خاک و سنگ در خود کاهش یابد.

  ادامه مطلب ...

معرفی جامع مهندسی خاک و پی

مهندسی ژئوتکنیک از سه شاخه تشکیل شده است: مکانیک خاک ، مهندسی پی و مکانیک سنگ. مهندسی پایه کاربرد مکانیک سنگ و خاک است. مکانیک خاک رفتار خاک را توصیف می کند و مکانیک سنگ رفتار انواع مختلف سنگ ها را توصیف می کند. بیشتر افراد مدرک مهندسی ژئوتکنیک را دنبال می کنند. تحت این درجه دانش آموزان با سه شاخه آشنا می شوند.
مکانیک خاک

مکانیک خاک به خصوصیات فیزیکی خاک نگاه می کند. به طور خاص ، آنها در حال بررسی چگونگی تأثیر خصوصیات خاک بر مقاومت ، زهکشی و پایداری هستند. این اساس کلیه مهندسی ژئوتکنیک است. این خواص در مورد پایه ها مهم هستند.

اکثر دانشجویانی که مدرک مهندسی ژئوتکنیک را دنبال می کنند لازم است دوره های مکانیک خاک را بگذرانند. آنها ممکن است یاد بگیرند که چگونه انواع خاک را طبقه بندی کنند ، مقاومت برشی توده خاک را ارزیابی کنند ، میزان تراوش را تخمین بزنند و ته نشینی پایه را پیش بینی کنند.
مکانیک سنگ

مهم است که مهندسان نحوه عملکرد خواص سنگها را هنگام استفاده های مختلف درک کنند. بعنوان یک مهندس ، یک فرد احتمالاً باید نقاط قوت و خواص سنگهای مورد استفاده برای پی ها یا سازه ها را ارزیابی کند. مکانیک سنگ به تعیین چگونگی واکنش نوع خاصی از سنگ در هنگام استفاده برای جاده ها ، پل ها ، ساختمان ها ، تونل ها و سدها در کنار سایر مصارف کمک می کند.
  ادامه مطلب ...

نحوه انجام پروژه دانشجویی با نرم افزار Matlab چگونه می باشد

MATLAB مخفف Matrix Laboratory است. این یک زبان با عملکرد بالا است که برای محاسبات فنی استفاده می شود. این توسط Cleve Molar از شرکت MathWorks.Inc در سال 1984 ساخته شده است. این به زبان C ، C ++ ، Java نوشته شده است. این اجازه می دهد تا دستکاری ماتریس ، رسم توابع ، اجرای الگوریتم ها و ایجاد رابط کاربر.

شروع کار با MATLAB:
هم یک زبان برنامه نویسی است و هم یک محیط برنامه نویسی. این اجازه می دهد تا محاسبات عبارات را در پنجره فرمان خود قرار دهد.
  ادامه مطلب ...

معرفی مختصری از نرم افزار متلب

2MATLAB ، مخفف MATrix LABoratory یک بسته برنامه نویسی است که به طور خاص برای محاسبات سریع و آسان علمی و I / O طراحی شده است. این کلمه به معنای واقعی کلمه صدها عملکرد داخلی برای انواع مختلف محاسبات و بسیاری از جعبه ابزارهای طراحی شده برای رشته های تحقیقاتی خاص از جمله آمار ، بهینه سازی ، حل معادلات دیفرانسیل جزئی ، تجزیه و تحلیل داده ها. برای CME200 ، شما نیاز به دانش کاملی از دستورات اساسی MATLAB و چندین ویژگی پیشرفته تر از جمله گرافیک دو و سه بعدی ، حل معادلات جبری ، حل معادلات دیفرانسیل معمولی ، محاسبات با ماتریس ها و راه حل های سیستم های خطی معادلات. بیشتر موارد مورد نیاز شما در اینجا مورد بحث قرار گرفته است ، اما مهمتر از همه ، بعد از این آموزش شما باید بتوانید در مورد عملکرد MATLAB و عملکردهای مرورگر راه پیدا کنید تا ویژگی های اضافی را که ممکن است لازم داشته باشید یا می خواهید استفاده کنید پیدا کنید.   ادامه مطلب ...

ایده های خلاقانه برای انجام پروژه دانشجویی در منزل

وقتی مدارس تعطیل است ، دانش آموزان وقت زیادی را روی لپ تاپ و دستگاه های تلفن همراه خود می گذرانند. چگونه می توان از این وسایل استفاده کرد به گونه ای که باعث پیشرفت خلاقیت آنها شود؟
طراحی ، داستان پردازی و قصه گویی دیجیتال: یک استراتژی چند کاناله برای یادگیری در خانه
  ادامه مطلب ...

چگونگی انجام هر چه بهتر پروژه های پزشکی

نحوه شروع به کار بستگی به این دارد که پروژه توسط مربی یا ناظر آموزشی پیشنهاد شود. پروژه هایی که توسط یک ارشد پیشنهاد می شود همیشه به عنوان یک تشویق برای یک کارآموز ارائه می شود ، که باید مراقب باشد با نادیده گرفتن پیشنهاد ، بهانه های مختلف یا انجام بد پروژه ، پاسخ منفی ندهد! در اینجا چند مرحله ساده آورده شده است که ممکن است به شروع سازمان یافته پروژه کمک کند. شما به پروتکل احتیاج دارید اما ابتدا باید درمورد اینکه پروژه شامل چه چیزی می شود روشن باشید.
  ادامه مطلب ...

ایده انجام پروژه در منزل

 

62 ایده انجام پروژه

آیا شما یک معلم ، والدین یا دانش آموز هستید که به دنبال ایده ای خلاقانه برای پروژه هستید؟ شما باید این لیست از 62 ایده پروژه را به عنوان منبع بسیار خوبی برای طراحی فعالیت ها و پروژه ها بیابید.

هنگامی که دانش آموزان پروژه ایجاد می کنند ، آنها عامل فعالی در فرایند یادگیری هستند. کلاس متمرکز بر دانش آموز است تا معلم و نقش مربی به نقش راهنما تبدیل می شود. این لیست باید ایده های خوبی برای ایجاد پروژه برای هر موضوع مطالعه داشته باشد. برای به اشتراک گذاشتن نحوه استفاده از این ایده ها در خانه یا کلاس خود ، در زیر نظر بگذارید.
  ادامه مطلب ...