چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

مقابل آموزش با متلب

در پاییز 2020 ، من قرار بود دوره ریاضی محاسباتی نیمسال اول خود را با استفاده از کتاب مشترکم با چند صد کد متلب آموزش دهم. سپس یک دانشجوی ممتاز در مورد انجام بخش افتخارات اضافی با من تماس گرفت. من هرگز نمی دانم با اینها چه کنم. چگونه می توان بدون افزودن یک تن تلاش اضافی برای من و دانش آموزان ، تجربه غنی تری را ایجاد کرد؟

با این حال ، زمان بندی جالب بود. مدتی روی نسخه جولیا کتاب کار می کردم و نیاز به آزمایش میدانی داشتم. بنابراین من پنج خوکچه هندی داوطلب داشتم ، در میان بهترین و با انگیزه ترین دانش آموزان. اگر آنها نتوانستند کار کنند ، احتمالاً تعداد کمی از دانش آموزان می توانستند.

به طور خلاصه ، آن آزمون میدانی موفق تر از آن چیزی بود که من انتظار داشتم. دانش آموزان ممتاز به طور شگفت انگیزی به آموزش کوچکی از طریق نصب و استفاده از جولیا ، بسته ای برای نرم افزار کتاب و Jupyter نیاز داشتند. اشکالات قابل توجهی وجود نداشت.

آنچه پیش بینی نکرده بودم این بود که آموزش گروهی از دانش آموزان به طور همزمان به هر دو زبان محاسباتی برای من جالب باشد. با توجه به انتخاب خود دانش آموزان ، این یک آزمایش نیست. به طور خاص ، گروه MATLAB شامل دانش آموزان قوی و بسیار ضعیف تر بود. اما برخی تفاوت ها در مورد موارد استفاده آموزشی مورد تاکید قرار گرفت.

برای من ، تقریباً هیچ چیز مهم به ویژگی های بزرگ مانند اعزام و ارسال چندگانه در جولیا یا بسته های برنامه های بالغ در MATLAB بر نمی گردد. این چیزها خارج از محدوده آنچه من می توانم ارائه دهم ، است که تمرین برنامه نویسی مناسب در خدمت یادگیری مفاهیم است. در عوض ، تفاوت هایی که من در هنگام آموزش با آنها روبرو می شوم بیشتر با آنچه شما در هنگام آشنایی با یک زبان و اکوسیستم آن می توانید از کیفیت زندگی نام ببرید ، ارتباط دارد.

به نفع متلب
بسته بندی. MathWorks چندین دهه است که MATLAB را می فروشد و روند نصب آن به همان اندازه ای که یک برنامه قفل شده با مجوز می تواند انجام شود ، روان است. ارتشی از ماموران خدمات برای کمک ایستاده اند ، اگرچه من همیشه چیزهای خوبی در مورد آن تجربه نمی شنوم. حتی برخی از بسته های مدیریتی نیز در آن تعبیه شده است.

(برای اولین بار نیست ، من حیرت آور و دلسرد کننده به نظر می رسم که علیرغم اینکه پیوندی به فایلهای کتاب به صورت نصب یک کلیک داده شده است ، بسیاری از دانش آموزان در تایپ کردن توابع-در نتیجه معرفی اشتباهات-یا حتی کپی کردن از PDF به در ویرایشگر قرار دهید.)

مدیر بسته جولیا فوق العاده است ، احتمالاً بی نظیر ، و بیشتر از راه خارج می شود. با این حال ، مسائلی را نشان می دهد که به سادگی برای کاربران MATLAB نوزاد وجود ندارد. JuliaPro یک پاسخ است ، اما هنوز از Atom/Juno استفاده می کند و در حال حاضر از نسخه جولیا عقب است. برای من شخصاً ، زندگی آنقدر ارزشمند است که آن را صرف راه اندازی JupyterHub کنم. برخی از راه حل های ابری وجود دارد ، اگرچه پس از آن پرداختن به یک مشکل تبدیل می شود.

مستندات. اسناد موجود در MATLAB بی نظیر است. همه اینها در وب منعکس شده و همچنین در IDE و خط فرمان یکپارچه شده است. در مقابل ، اسناد در جولیا بسیار متغیر است. حتی وقتی وب سایت های عالی و مفیدی وجود دارد ، مستندسازی عملکردهای جداگانه (خارج از پایگاه) اغلب نادرست است و گاهی اوقات کاربر پیچیده ای را هدف قرار می دهد. حتی وقتی مستندات خوبی وجود داشته باشد ، پیدا کردن آنچه که برای یک تابع می خواهید با روش های مختلف دشوار است. نوشتن اسناد سخت و تقریباً شکرگزار است ، بنابراین جای تعجب نیست که یک سازمان از بالا به پایین با پول زیاد و یک سرپوش بزرگ از مزیت برخوردار باشد. تا زمانی که من در جولیا عکس های قابل توجهی در اینجا می گیرم ، گزارش خطا نیز ... فوق العاده نیست.

کمک. یک بهمن از متون ، فیلم ها و آموزش های تعاملی برای یادگیری تقریباً هر چیزی برای MATLAB وجود دارد ، از جمله یک تقاطع غیرحرفه ای رایگان و با کیفیت بالا. MATLAB سازگاری با گذشته را آنقدر خوب حفظ کرده است که تقریباً همه این کمکها دقیق است ، اگرچه گاهی منسوخ شده است. نکته منفی این است که شاگردان شما ممکن است کمی بیش از حد کمک کنند.

در مقابل ، جولیا هنوز جوان است و چنین هدفی متحرک که جستجوی گوگل برای کمک می تواند یک ماجراجویی باشد. در حالی که جوامع مفید و پاسخگو در گفتمان و Reddit وجود دارد ، به عنوان مثال ، دانش آموزان اکثراً خجالتی هستند؟/گناهکارند؟/تعلل می کنند؟ تا از آنها کمک اولیه بخواهیم.

انواع عددی انعطاف پذیر اگرچه می توانید در صورت تمایل در مورد انواع عددی در MATLAB دقیق باشید ، اما به طور پیش فرض هر عدد به طور بالقوه یک شناور پیچیده است. در حالی که انواع عددی دقیق تر برای نوشتن برنامه ها مهم است ، اما می تواند برای کاربران معمولی و جدید مانعی ایجاد کند.

به عنوان مثال نمی توان پیش بینی کرد که مقدار دهی اولیه بردار نیوتن با 0 یا 1 باعث خطا می شود وقتی بعداً سعی می کنید شناور را به آن بردار وارد کنید ، و پیام InexactError که دریافت می کنید در بهترین حالت رمزآلود است. برای مبتدیان ، استفاده از 0. یا ریخته گری با شناور در ابتدا امری بی اهمیت است و اگر فراموش کردید منبع مشکل را تشخیص دهید. اما برای دانش آموزانی که با آن دست و پنجه نرم می کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد