چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

طراحی و ساخت تونل باد با نازل انقباض بهینه شده

حلقه باز تونل باد وسیله ای است که برای شبیه سازی عملکرد حرکت هوا روی سطوح استفاده می شود و این دستگاه ها جزئیات مربوط به آیرودینامیک اجسام را نشان می دهند. ایرفویل ، کروی. اشیا Sp کروی دیگر اشیا test آزمایشی در داخل بخش آزمایشی قرار گرفته اند که در آن هوا به گونه ای دمیده می شود که سرعت نسبی جسم معادل سرعتی است که جسم هنگام حرکت در حین حرکت واقعی خواهد داشت. این پروژه مهندسی مکانیک مربوط به طراحی تونل باد حلقه باز قهوهای مایل به زرد است ، تونلی بادی که هر بار که اجرا می شود هوای مورد استفاده را در محیط تخلیه می کند. حلقه باز تونل باد برای سرعتهای زیر صوت ، سرعت m / s ، با تعداد Mach کمتر از 0.2 طراحی خواهد شد. این تونل باد با در نظر گرفتن تأثیر جداسازی لایه مرزی و حفظ سرعت یکنواخت در خروجی نازل انقباض طراحی خواهد شد
طراحی و ساخت واحد گوگرد زدایی گاز دودکش

نیروگاه های مبتنی بر ذغال سنگ گاز دی اکسید گوگرد منتشر می کنند که برای محیط زیست مضر است. به دلیل افزایش تعداد نیروگاه های مبتنی بر زغال سنگ در پاکستان آلودگی محیط زیست افزایش می یابد. بنابراین ، نیاز فزاینده ای به کنترل انتشار مضر این گیاهان وجود دارد. این انگیزه ما را برای کار در واحد گوگرد زدایی گاز دودکش ایجاد کرد. از آنجا که عملاً نمی توانیم روی یک نیروگاه مستقر در ذغال سنگ کار کنیم ، تصمیم داریم که بر روی دیزل ژنراتور سولفور دی اکسید سولفات کار کنیم. این دو مزیت خواهد داشت. زیرا فرآیند یکسان است بنابراین دیگران می توانند مدل ما را در کارخانه مستقر در زغال سنگ به کار ببرند و واحدهای کوچک رسوب زدایی گاز دودکش را می توان با دیزل ژنراتور نصب کرد و از این رو آلودگی محیط را کاهش می دهد. هدف این پروژه بهینه سازی متغیرهای مختلف مانند انتخاب مواد ، میزان جریان ، تلفات در جریان و حداقل مصرف برق است. بنابراین ، ساخت این مدل برای درجه های بعدی برای پیشرفت بیشتر.

Steps and tips to face your mechanical engineering projects – Blog CLR


طراحی و ساخت دونده محور عمودی کاملاً زیر آب


هدف از این پروژه مهندسی مکانیک ارتقا facility امکانات کالیبراسیون و آزمایش تونل باد حلقه باز است. یکی از اهداف پیشنهادی ، دیجیتالی کردن مانومتر توسط نمایشگر دیجیتال است که می تواند با استفاده از سنسورهای فشار برای قضاوت نیروهای وارد شده روی فویل هوایی و محاسبه نیروی بالابر و کشیدن روی یک جسم مورد نیاز یا فویل هوایی حاصل شود. سیگنال دریافتی از سنسور فشار پس از دریافت سیگنال تقویت شده با استفاده از یک مدار تقویت کننده تقویت می شود ، برای نمایش نیروها به مدار نمایشگر ارسال می شود. روش دیجیتالی شده بهتر است زیرا نه تنها سرعت مایع را با استفاده از لوله Pitot محاسبه می کند بلکه امکان محاسبه نیروی بالابر و کشیدن تا دامنه سرعت بالا را نیز فراهم می کند. مقدمه دیگر افزایش بخش آزمایش تونل باد بود اما ما نمی توانیم آن را افزایش دهیم زیرا محدودیت های طراحی است. اگرچه ما می توانیم جریان کم جریان سیال را با وارد کردن مایع / گاز رنگی از قسمت ورودی سیال که می تواند برای تأیید جریان مایع با تماشای فیزیکی مایع استفاده شود ، نسبت به محاسبه آن بر روی نرم افزار ، تجسم دهیم.

بهبود زندگی و رفاه دانشجویی

NAMASTE+ Project Scholarships for Indian and German Students in Germany -  Scholarship Positions 2020 2021

صندوق پروژه دانشجویی مبلغی است که توسط انجمن دانشجویان برای توزیع به هر یک از اعضا یا اعضای انجمن دانشجویان با ایده اصلی برای پروژه ای برای ارتقا and و یا کمک به تجربه دانشجویی یا ارائه دانش آموز روشن ، حصارکشی شده است. توسعه.


ارزش صندوق برای سال تحصیلی 2018-19 4000 پوند است. این پول به صورت اختیاری اعطا می شود و مدیر توسعه و فعالیت های دانشجویی مدیریت این صندوق را هماهنگ می کند.
رهنمودها

- در صورت درخواست از طریق یک انجمن وابسته ، بودجه کمیته جامعه ابتدا باید از طریق socgrant@st-andrews.ac.uk جستجو شود: در این مورد ، مدارک مربوط به برنامه قبلی مربوط به کمک هزینه باید همراه با درخواست صندوق پروژه دانشجویی باشد. اتحادیه این حق را دارد که درخواست های خود را به این صندوق یا هر صندوق دیگری از طرف جوامع و افراد محدود کند.

- در صورت درخواست از طریق یک مدرسه دانشگاهی ، ابتدا باید بودجه را از مدرسه جستجو کنید. اگر به بودجه بیشتری نیاز دارید ، می توانید از طریق ایمیل Alice Foulis ، مدیر آموزش و پرورش ، از طریق doed@st-andrews.ac.uk به صندوق اختیاری آموزش و پرورش مراجعه کنید.

- در صورت درخواست به عنوان تولید تئاتر ، ابتدا باید بودجه Mermaids یا آنتونی تودور را جستجو کنید. برای آگاهی از فرصت های بودجه در اختیار شما ، به mermaids@st-andrews.ac.uk ایمیل ارسال کنید.

- پول صندوق پروژه دانشجویی می تواند برای پرداخت هزینه رویدادها ، بازاریابی ، سفر یا هرگونه هزینه بیشتر استفاده شود.

- رویدادهایی که از طریق صندوق تأمین می شوند ، به طور برابر برای همه دانشجویان آزاد است و از خط مشی فرصت های برابر انجمن دانشجویان پیروی می کنند.

- از پول صندوق نمی توان برای پرداخت الکل استفاده کرد.

- قبض اصلی و / یا فاکتور با هر خرید لازم است ارائه شود.

- تغییرات در یک رویداد پس از اعطای صندوق ممکن است منجر به تغییر در بودجه ، یا حتی برداشت از بودجه شود. به همین دلیل ، هرگونه تغییر در رویداد (از جمله تاریخ و مکان) به dosda @ اطلاع داده می شود.

- این انتظار عادی است که رویدادهای تأمین شده توسط صندوق پروژه دانشجویی از امکانات انجمن استفاده کنند ، مگر در مواردی که این رویدادها در دسترس نباشند یا برای رویداد مناسب نباشند.

- از هر عضو یا اعضائی که بودجه دریافت می کنند انتظار می رود که در جلسات با مدیر توسعه و فعالیتهای دانشجویی یا رئیس انجمن دانشجویان در فواصل منظم قبل ، حین و بعد از پروژه برای نظارت بر پیشرفت و ارائه مشاوره و پشتیبانی شرکت کنند.

- 500 پوند حداکثر عمومی خواهد بود. می توان از بودجه اضافی درخواست کرد اما به صلاحدید کل نهاد مالی نیاز است.

- خلاصه / گزارش کتبی پس از اتمام پروژه ارائه می شود. در این زمان توسط مدیر توسعه و فعالیتهای دانشجویی مهلت داده می شود در زمان اعطای کمک هزینه.
فرآیند برنامه

برای ارسال درخواست برای صندوق پروژه دانشجویی لطفاً برای ورود به سیستم و تکمیل فرم روی "درخواست" کلیک کنید.

DoSDA برای تأیید دریافت درخواست شما طی یک هفته از طریق ایمیل ارسال می شود.

برنامه هایی که پیشرفت توسط مدیر توسعه و فعالیت های دانشجویی ، رئیس انجمن دانشجویان و حسابدار مدیریت انجمن دانشجویان در نظر گرفته می شود. این نهاد می تواند بطور کامل کمک مالی کند ، مبلغی را به عنوان وام ارائه دهد ، بخشی از آن را اعطا کند یا اطلاعات بیشتری را درخواست کند.

پروژه ها در برابر سایر برنامه های دریافتی در نظر گرفته می شوند. کسانی که به بهترین وجهی اهداف انجمن دانشجویان و تلاشهای آن را برای افزایش تجربه دانشجویی ارائه می دهند در اولویت خواهند بود.
Shaina Sullivan - مدیر توسعه و فعالیتهای دانشجویی
درخواست دادن
فرصت های اضافی بودجه
صندوق فعالیتهای دانشجویی

این صندوق ایجاد شده است تا نشان دهد چگونه حمایت از فارغ التحصیلان اخیر به شما دانشجویان ما کمک می کند! ما امیدواریم که بتواند طیف گسترده ای از پروژه ها و طرح ها را پشتیبانی کند:

    بهبود زندگی و رفاه دانشجویی
    تجربه دانشجویی را افزایش دهید
    تعالی آموزشی را ارتقا دهید

در اوایل بهار به پروژه های موفق جوایزی اهدا می شود. باشگاه ها و انجمن ها می توانند درخواست پشتیبانی 500 پوندی از صندوق را داشته باشند (همچنین تا 1000 پوند نیز جوایزی در نظر گرفته می شود.) لطفاً توجه داشته باشید که برنامه های انجمن های وابسته در اولویت قرار خواهند گرفت.

صندوق فعالیت های دانشجویی در حال حاضر برنامه هایی را نمی پذیرد ، اما می توانید برای اطلاع از سایر فرصت های تأمین بودجه با ارسال نامه الکترونیکی vjetgiving@st-andrews.ac.uk