چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توان روابط مثبت دانش آموزان با معلمان را ایجاد کرد

برخی از معلمان هستند که هرگز آنها را فراموش نمی کنید. این که آیا آنها در درس مورد علاقه شما به شما راهنمایی می کنند یا در راه رفتن به دانشگاه به شما کمک می کنند ، روابط مثبت با مربیان ما همچنان ما را حفظ می کند. برای بسیاری از ما ، این تجربیات به همین دلیل است که ما در وهله اول وارد آموزش شدیم.
چرا روابط مثبت دانش آموز و معلم اینقدر مهم است؟

تحقیقات به ما می گوید که وقتی دانش آموزان در محیطی هستند که احساس می کنند مورد حمایت و مراقبت قرار گرفته اند ، احتمال موفقیت آنها بیشتر است.

در حقیقت ، بر اساس مطالعه ای که در سال 2010 توسط آزمایشگاه تحقیقاتی مارزانو انجام شد ، روابط مثبت بین معلمان و دانش آموزان از متداول ترین متغیرهایی است که با آموزش م effectiveثر مرتبط است.

وقتی بتوانیم با فراگیران خود ارتباط برقرار کنیم ، به آنها نشان می دهیم که در آموزش آنها سرمایه گذاری کرده ایم و به نوبه خود آنها نیز سرمایه گذاری می کنند.

همه اینها با جلب اعتماد هر دانش آموز شروع می شود. پس از انجام این کار ، محیطی برای احترام متقابل ایجاد می کنیم و کل کلاس درس را برای موفقیت آماده می کنیم.
1) با اشتیاق و اشتیاق تدریس کنید

نگرش ها عفونی هستند. دانش آموزان جوان تمایل دارند به مثبت اندیشی و انیمیشن پاسخ دهند ، اما با بالغ شدن دانش آموزان ، مشاهده مراقبت و علاقه واقعی در معلمان بسیار مهمتر است. تعادل را پیدا کنید ، خودتان باشید.
2) برای یادگیری دانش آموزان خود وقت بگذارید

blog-positive-teacher-student-relationships

اختصاص وقت برای یادگیری کمی درباره هر یک از فراگیران در آغاز سال بسیار مهم است. از دانش آموزان خود بخواهید نامه ای برای شما بنویسند و هر آنچه را که باید در مورد آنها بدانید به شما بگویند. به صورت دوره ای به این حروف مراجعه کنید. وقتی مطالبی را در مورد دانش آموزان خود به خاطر می آورید ، این زمینه را برای شکوفایی آن رابطه مثبت می سازد.

همچنین درک این موضوع که آنها چه موضوعاتی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند ، بسیار عالی خواهد بود ، زیرا شما بلافاصله می دانید که در چه زمینه هایی به حمایت بیشتری نیاز خواهند داشت. این که بتوانید بدون کمک از شما کمک بگیرید ، یک حرکت اعتمادسازی است به
3) با کلاس خود با احترام صحبت کنید

با دیگران آنگونه رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود. این قانون طلایی به دلایلی است. وقتی دانش آموزان با آنها صحبت می کنند متوجه می شوند. همه روابط بر اساس احترام متقابل به یکدیگر ایجاد می شوند و همین اصل در کلاس درس نیز صدق می کند.

البته ، مواقعی وجود خواهد داشت که صبر شما در حال آزمایش است ، اما یک ثانیه نفس بکشید و همانطور که دوست دارید معلم به شما پاسخ دهد پاسخ دهید. آن ثانیه فکر کردن می تواند راه زیادی را پیش ببرد.
4) از علایق آنها مطلع شوید

هرکسی علاقه ای دارد. وقتی این علایق را درک کردید ، می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید. شاید شما بازیگران تازه کار را در میان خود دارید؟ یک بازی کلاسی را در برنامه درس انگلیسی بعدی خود قرار دهید. شاید شما تعدادی هنرمند در کلاس دارید؟ به آنها اجازه دهید آنچه را که با هنر یا سایر پروژه های خلاقانه آموخته اند نشان دهند.

وقتی علایق کلاس خود را در برنامه های درسی گنجانید ، قطعاً شاهد افزایش اشتیاق خواهید بود که به تقویت ارتباط بین شما و دانش آموزان کمک می کند.
5) با اشتباهات پیش قدم باشید

وقتی اشتباهی مرتکب می شوید ، در مورد آن صادق باشید. این کار نه تنها به آنها در مورد رسیدگی به اشتباهات آموزش می دهد بلکه نشان می دهد که چگونه می خواهید دانش آموزان شما در کلاس رفتار کنند.

اشکالی ندارد و اگر آنها شما را در حال انجام این کار می بینند ، ممکن است بیشتر مایل به ریسک باشند زیرا می دانند که در یک فضای امن هستند.
6) به زندگی آنها در خارج از مدرسه علاقه نشان دهید

امروزه بسیاری از معلمان اشتباه می کنند که با مدرسه طوری رفتار می کنند که انگار تنها چیزی است که در جهان وجود دارد. اما دانش آموزان زندگی بزرگ و شلوغی خارج از کلاس درس دارند و وقتی به آن قسمت های آنها علاقه نشان می دهید ، بیشتر به شما اعتماد می کنند.

این می تواند به شکل رفتن به بازی بسکتبال در مدرسه و تشویق دانش آموزان شما باشد یا به سادگی بار مشق شب را در شب هایی که می دانید رویداد بزرگی در جریان است ، کاهش دهید.
7) هر روز سلام کنید

ممکن است یک حرکت کوچک به نظر برسد ، اما با سلام دادن به هر یک از دانش آموزان خود هر روز یک نقطه ارتباط منظم برقرار می کنید.

با نام هر دانش آموز سلام کنید و به او اطلاع دهید که او را می بینید. در 5 دقیقه اول روز خود ، قبلاً یک لحظه شخصی با هر یک از زبان آموزان خود داشته اید. هر روز با پای راست شروع می شود.

یافته های اصلی از مطالعه در بین دانش آموزان و دانشجویان

در حالی که همه دانش آموزان در گروه غیر مزاحم و اکثر (90 درصد) در گروه مزاحم-جریان اصلی می توانستند حداقل یک رابطه قوی دانش آموز و معلم را به خاطر بسپارند ، یک سوم در گروه مدرسه مزاحم-جایگزین نمی توانند.

ون برگن می گوید: "حتی دانش آموزانی با رفتارهای مخرب شدید ، تعداد زیادی از آنها حداقل می توانند یک رابطه مثبت را به خاطر بسپارند." "این به ما راهنمایی خوبی می دهد که اینها دانش آموزانی نیستند که به نوعی دوست داشتن آنها یا ایجاد روابط غیرممکن است. در بسیاری از موارد ، آنها دارای این روابط غنی و مثبت هستند که نظریه به ما می گوید واقعاً برای آن دانش آموزان مفید بوده است. او فکر می کند که فکر کردن برای معلمان ، به ویژه معلمان پیش از خدمت ، واقعاً مفید است.

از دانش آموزانی که می توانند رابطه خوبی با یک معلم را به خاطر بیاورند ، از آنها س whatال شد که علت این امر چیست. اکثر دانش آموزان (84 درصد) رفتارهای معلم را مورد بحث قرار دادند ، از جمله مهربانی و مراقبت معلم (38 درصد) ، مفید بودن (16 درصد) ، شوخ طبعی (12 درصد) و آموزش موثر (10 درصد).
Memories of positive and negative student-teacher relationships
در ادامه از دانش آموزان پرسیده شد که آیا می توانند حداقل یک معلم را که واقعاً با او کنار نیامده بودند یا با او درگیر شده اند ، به خاطر بیاورند. در ادامه از دانش آموزانی که "بله" پاسخ دادند پرسیده شد که درگیری چه چیزی را به دنبال خواهد داشت. اکثر دانش آموزان (86 درصد) رفتارهای معلم را مورد بحث قرار دادند ، با همه چنین پاسخ هایی بر خصومت و بی عدالتی معلم (فحش دادن به دانش آموز ، تحقیر توانایی های دانش آموز در مقابل دیگران ، یا رفتار متفاوت با دانش آموز با دیگران). چهل و یک درصد از دانش آموزان در گروه بدون مزاحمت حداقل یک رابطه دانش آموز و معلم را به شدت منفی به یاد می آورند.

در همان زمان ، یک سوم دانش آموزان گروه مدرسه مخرب و جایگزین نمی توانستند یک رابطه مثبت مثبت با یک معلم را به خاطر بسپارند.

ون برگن می گوید: "ما می خواهیم هر دانش آموز احساس کند که مدارس و معلمان در کنار آنها هستند." "ما نمی دانیم که آیا در آن زمان به طور واقعی روابط منفی وجود داشته است یا این تصور وسیع تری وجود دارد که مدرسه برای آنها مناسب نیست ، اما به هر حال من فکر می کنم این یک یافته غم انگیز است. من فکر می کنم ما فکر می کنیم که آن گروه خاص از چند جهت آسیب پذیر است. "

در بین گروه ها ، دانش آموزان به رفتار معلم (57 درصد) بیش از دو برابر رفتار خود (22 درصد) اشاره کردند. از دانش آموزان پرسیده شد آیا معلم هایی وجود دارند که با آنها بهتر از بقیه کنار بیایند؟ . بین گروه ها تفاوت معناداری وجود ندارد
پیامدهای این تحقیق

محققان می گویند این مطالعه رفتارهای معلم خاصی را که دانش آموزان با و بدون رفتارهای مخل در رابطه ارزشمند می دانند ، برجسته می کند. در عین حال ، رفتارهایی را که همین دانش آموزان مضر می دانند ، برجسته می کند.

محققان در مقاله مجله خود می گویند: "ما فرصت هایی را برای معلمان و مشاوران مدرسه برای تکمیل مداخلات موجود با پرداختن مستقیم به درک دانش آموزان از خصومت و بی عدالتی در تعاملات دشوار یا تعارض آمیز تشخیص می دهیم."

محققان همچنین اهمیت فرصت های توسعه حرفه ای را که از معلمان پیش از خدمت و در حین خدمت برای کنترل بهتر سرخوردگی ، پرخاشگری و عصبانیت خود پشتیبانی می کند ، شناسایی کردند.

ون برگن می گوید: "من فکر می کنم درک آنچه باعث ایجاد رابطه مثبت یا منفی از دیدگاه دانش آموزان می شود ، واقعاً مفید است." "من فکر می کنم این چیزی است که بسیاری از معلمان به طور طبیعی انجام می دهند ، اما فقط به این فکر نمی کنند که درست یا غلط یا موجه یا غیر موجه است ، بلکه در واقع چگونه دانش آموز چگونه می تواند این را درک کند؟ من فکر می کنم مفید است زیرا درک دانش آموزان است که باعث درک آنها از رابطه می شود. "

هنگام برقراری روابط با دانش آموزان ، ون برگن می گوید معلمان هرگز نگران این نباشند که آنها بیش از حد مراقب هستند. 'این به معنای تساهل نیست ؛ این بدان معنا نیست که شما به تکالیف خانه نیاز ندارید و به مرزها و قوانین احتیاج ندارید. ما به آن چیزها نیاز داریم اما همزمان با این مراقبت به دست می آید. "

منابع

ون برگن ، P. ، گراهام ، L. J. ، و Sweller ، N. (2020). خاطرات روابط مثبت و منفی دانش آموز و معلم در دانش آموزان با و بدون رفتار مخرب مرور روانشناسی مدرسه ، 1-17.

به دانش آموزان کلاس خود فکر کنید. چگونه برای ایجاد روابط مثبت با همه دانش آموزان تلاش می کنید؟ آیا به این فکر کرده اید که دانش آموزان چگونه این روابط را از دیدگاه خود درک می کنند؟ آیا در این مورد به صراحت از آنها پرسیده اید؟

با دانش آموزانی که رفتارهای مخرب از خود نشان می دهند چگونه رفتار می کنید؟ آیا استراتژی خاصی برای ایجاد روابط مناسب برای کار با این دانش آموزان پیدا کرده اید؟

خاطرات روابط مثبت و منفی دانش آموز و معلم

خاطرات روابط مثبت و منفی دانش آموز و معلم
این تحقیق خاطرات دانش آموزان را از روابط مثبت و منفی با معلمان ترسیم کرد. میمون تصاویر کسب و کار/Shuttestock

یک مطالعه جدید نشان داده است که خاطرات دانش آموزان از معلمان خوب به طور قابل ملاحظه ای سازگار است و روابط قوی معلم و دانش آموز می تواند از تعاملات مثبت با معلمان آینده پشتیبانی کند.

پروفسورهای پنی ون برگن و نائومی سولر از دانشگاه مک کواری و پروفسور لیندا گراهام از QUT یک سری مصاحبه با 96 دانش آموز از پایه 3 تا 10 انجام دادند تا خاطرات آنها از معلمان سابق را بشنوند تا کیفیت و ثبات این روابط در طول زمان مشخص شود.

این مصاحبه های مربوط به حافظه با سه گروه انجام شد: دو گروه شامل دانش آموزان با رفتارهای مخرب (یکی در مدرسه جایگزین ، یکی در مدرسه اصلی) و دیگری بدون رفتار مخرب (در جریان اصلی).

یافته های آنها در مجله Psychology Review ، در مقاله ای با عنوان خاطرات روابط مثبت و منفی دانش آموزان و معلمان در دانش آموزان با و بدون رفتار مخرب منتشر شده است.

ون برگن می گوید محققان برای انجام این مطالعه انگیزه داشته اند زیرا هیچ تحقیق قبلی مقایسه نکرده است که چگونه دانش آموزان با و بدون رفتارهای مخرب روابط گذشته خود را با معلمان به خاطر می آورند.

اکثر تحقیقات بر روابطی که دانش آموزان در حال حاضر تجربه می کنند متمرکز است ، بنابراین ما می خواستیم بگوییم ، "حتی اگر شما اکنون یک رابطه مثبت را تجربه می کنید یا یک رابطه منفی در حال حاضر ، اگر به گذشته نگاه کنیم ، آیا شما مثبت و منفی داشته اید؟ روابط گذشته شما و چه چیزی این روابط مثبت و منفی را ایجاد کرده است؟ اگر به مثبت ترین یا منفی ترین خود فکر می کنید ، چه درسهایی می توانیم از آن درس بگیریم؟ "" ون برگن به معلم می گوید.
انجام مطالعه

برای تعیین درک دانش آموزان از روابط مثبت و منفی دانش آموز و معلم ، محققان از مصاحبه ای از زندگینامه با حافظه استفاده کردند. مصاحبه های مربوط به حافظه اتوبیوگرافیک در روانشناسی پزشکی قانونی و رشد برای ثبت تجربیات زندگی شده خود افراد و سابقه خود استفاده می شود.

مصاحبه شامل 9 س ،ال بود که به طور یکسان برای هر شرکت کننده مطرح شد. در ابتدا از دانش آموزان چهار س aboutال در مورد معلم یادشده پرسیده شد. سپس از آنها سال شد که آیا می توانند معلمی را به خاطر بیاورند که با او رابطه بسیار مثبت دانش آموز و معلم داشتند. از کسانی که "بله" پاسخ داده بودند س askedال شد که چه چیزی رابطه را مثبت کرده است.

پس از آن ، از دانش آموزان پرسیده شد که آیا می توانند معلمی را به خاطر بیاورند که با او رابطه منفی منفی زیادی داشتند. سپس از کسانی که "بله" پاسخ می دهند پرسیده شد که چه چیزی باعث منفی شدن رابطه شده است. در نهایت ، از دانش آموزان پرسیده شد که آیا با برخی از معلمان بهتر از بقیه رفتار می کنند یا خیر.

دانش آموزان از 19 مدرسه ابتدایی و راهنمایی دولتی در سیدنی ، نیوساوت ولز بودند. برای اطمینان از نمایندگی مناسب دانش آموزان ، محققان خاطرات رابطه دانش آموز و معلم دانش آموزان با رفتارهای مخرب شدید در مدارس رفتاری جایگزین ، دانش آموزان با رفتار مخرب هنوز در مدارس اصلی و دانش آموزان بدون رفتار مخل در همان مدارس اصلی مقایسه کردند.

رابطه معلم/دانش آموز

در پنسیلوانیا ، حضور در مدرسه اجباری است و بنابراین والدین موظفند فرزندان خود را به سیستم آموزشی ما بسپارند. در نتیجه این دستور ، "اعتماد" به پایه و اساس روابط دانش آموزان با معلمان تبدیل شده است. از این پایه است که وظیفه معلمان این است که به عنوان امانتدار به نفع دانش آموزان خود عمل کرده و محیطی امن برای دانش آموزان خود ایجاد و حفظ کنند. همانطور که در قانون تمرین و رفتار حرفه ای مربیان ، که در بخش 4 ، ماده 10 آمده است ، مدون شده است:

"مربیان حرفه ای باید تلاش معقولی برای محافظت از دانش آموز در برابر شرایطی که با یادگیری تداخل دارد یا برای سلامتی و ایمنی دانش آموز مضر است ، انجام دهند."

اکثریت قریب به اتفاق معلمان در پنسیلوانیا مسئولیت های امانت داری خود را با دقت و قاطعیت انجام می دهند. معدود افرادی که وظایف خود را نقض می کنند ، این حرفه را تضعیف می کنند و دنباله ای از ویرانی باقی می گذارند ، به ویژه در مورد قربانیان دانشجویی. تقریباً 60-70 cases از موارد PSPC هر سال شامل نوعی سوء رفتار جنسی ، از جمله محکومیت جنایی برای جرایم جنسی ، نقض مرز با دانش آموزان و سوء استفاده از تجهیزات مدرسه مانند رایانه برای دسترسی به مواد جنسی است.

به منظور نظم و انضباط حرفه ای ، PSPC واژه "سوء رفتار جنسی" را بسیار گسترده تفسیر می کند. بنابراین ، علاوه بر جرایم جنایی که قربانی ممکن است دانش آموز باشد یا نباشد ، PSPC سوء رفتار جنسی را شامل هرگونه عمل یا رفتاری می شود که نسبت به یا با کودک یا دانش آموز با ماهیت عاشقانه یا جنسی صرف نظر از سن وی انجام می شود. کودک یا دانش آموز ، از جمله هرگونه تماس جنسی ، عاشقانه یا وابسته به عشق شهوانی با کودک یا دانش آموز و همچنین هرگونه ارتباط کلامی ، غیر کلامی ، نوشتاری یا الکترونیکی یا ایجاد فعالیتهای فیزیکی که برای ایجاد رابطه عاشقانه یا جنسی طراحی شده است ، از جمله:

        دعوت های جنسی یا عاشقانه ؛
        قرار ملاقات یا درخواست تاریخ ؛
        مشارکت در گفتگوی جنسیتی ؛
        اظهار نظرهای پیشنهادی ؛
        گرفتن در معرض؛
        افشای خود از جنسیت یا اروتیک ؛ و
        تبادل هدایا بدون هدف آموزشی

رفتاری که در بالا توضیح داده شد غالباً "نظافت" نامیده می شود. تجربه ما این است که وقتی معلم با یک دانش آموز رابطه نامناسبی برقرار می کند ، معلم مرز دانش آموز و معلم شناخته شده را نقض می کند و در نتیجه مرز را به طور نامناسب تعریف می کند. در حالی که برخی از معلمان عمداً دانش آموز را با هدف سوء رفتار جنسی مرتب می کنند ، برخی دیگر طعمه "شیب لغزنده" سوء رفتار می شوند. به عنوان مثال ، رابطه معلم و دانش آموز در ابتدا ممکن است مناسب باشد ، اما در مقطعی رابطه به منظور رفع نیازهای معلم و نه نیازهای دانش آموز تغییر می کند. ممکن است فراوانی تعامل و همچنین افزایش سطح صمیمیت افزایش یابد ، که در نهایت ممکن است منجر به رابطه جنسی شود. در بسیاری از موارد ، معلم نقش جدیدی را با دانش آموز بر عهده می گیرد ، که باعث می شود رابطه سنتی تار شود. وقتی معلمان محرم ، دوست یا مشاور دانش آموزان می شوند ، یک رابطه دوگانه ایجاد می شود که در رابطه دانش آموز و معلم ابهامی ایجاد می کند که نقش ها کمتر تعریف شده است. این ابهام به تقویت اقدامات نامناسب و رفتارهای نادرست مربی کمک می کند.

برای معلمان جدید ، تشخیص این ابهام گاهی دشوار است. در برخی موارد ، یک معلم جدید ممکن است فقط چند سال از دانش آموزان بزرگتر باشد و به اشتباه آنها را همسالان تلقی کند. آنها ممکن است علایق مشترکی داشته باشند ، سلیقه موسیقی یکسانی داشته باشند ، و احتمالاً حتی یک حلقه دوست همپوشانی داشته باشند. علاوه بر این ، به دلیل ماهیت طاقت فرسای اولین سالهای تدریس ، یک معلم جدید ممکن است زمان کمتری را با خانواده خود بگذراند و به عنوان یک سیستم حمایتی شروع به جستجوی دانش آموزان کند.

علاوه بر این ، معلمان همچنین آسیب پذیری های منحصر به فرد خود را به کار می آورند. معلمانی که در زندگی شخصی خود با مشکلاتی روبرو هستند یا از نظر اجتماعی یا احساسی نابالغ هستند ، ممکن است به طور خاص مستعد "شیب لغزنده" باشند. توجه ، تحسین و گاهی ستایش دانش آموزان به یک معلم می تواند بسیار زیاد باشد ، به ویژه هنگامی که یک معلم از نظر احساسی آسیب پذیر است. در حالی که یک مجرم مجرد وجود ندارد ، آسیب پذیری های معمولی شامل مشاهده دانش آموزان به عنوان همسالان ، مبتلا شدن به مسائل مربوط به روابط بزرگسالان ، عدم بلوغ ، نیاز به توجه ، احساس آسیب ناپذیری ، فقدان یک قطب نمای اخلاقی شخصی توسعه یافته و فقدان مهارت های شخصی مدیریت بحران است. یادگیری تشخیص آسیب پذیری های خود اولین قدم برای جلوگیری از سوء رفتار با دانش آموزان است. هر تصمیمی که یک معلم در رابطه با دانش آموزان خود می گیرد باید با این سfال مقدمه شود: "نیازهای چه کسی با عملکرد من برآورده می شود؟" فقط یک پاسخ قابل قبول برای این س beال وجود دارد ---- نیازهای دانش آموز! خیانت به اعتماد دانش آموزان ، والدین ، ​​حرفه و جامعه

اسپانیا: رابطه دانش آموز و معلم

ارائه شده توسط مکنزی کانرز در برنامه جلسه زمستانی 2020 در بارسلون ، اسپانیا با حمایت کالج آموزش و توسعه انسانی…

پس از ورود به اسپانیا برای برنامه سه هفته ای تحصیل در خارج از کشور ، مطمئن نبودم که انتظار چه چیزی را دارم زیرا قبلاً هرگز به اروپا نرفته بودم. پس از حضور بیش از یک هفته در اینجا ، من از کشور زیبایی که در آن هستم و فرصت هایی که برایم فراهم شده است ، و همچنین افراد فوق العاده ای که در برنامه خود با آنها ارتباط برقرار کرده ام ، وحشت دارم. ما هفته اول را به گشت و گذار در اماکن زیبایی که بارسلونا ارائه می دهد مانند La Sagrada Familia ، Park Guell و حتی یک روز تعطیل برای گشت و گذار در Port Vell و سواحل گذراندیم. من این برنامه را دوست دارم زیرا احساس می کنم این برنامه منحصر به برنامه های دیگر دوستان من است.

ما زمان خود را در مدرسه سنت پیتر آغاز کرده ایم ، با مشاهده و همکاری با دانش آموزان به ایجاد دانش خود در زمینه مدیریت کلاس و یادگیری احساسی اجتماعی کمک می کنیم. این تجربه تا کنون چیزی کمتر از شگفت انگیز نبوده است. استقبال گرم و دوستانه معلمان و دانش آموزان چیزی است که در هیچ جای دیگر بی نظیر است. مشاهده تفاوت یک مدرسه دولتی در ایالات متحده با مدرسه خصوصی بارسلونا بسیار جالب است. من آموخته ام که مدارس اینجا در بارسلونا بسیار عقب تر هستند به گونه ای که به دانش آموزان این امکان را می دهد که مستقل باشند ، از سن سوم ابتدایی. رابطه معلم و دانش آموز در مقایسه با ایالات متحده هیچ چیز نیست. معلمان و دانش آموزان در اینجا دارای یک رابطه عاشقانه و نزدیک هستند که باعث ایجاد ارتباط و تعامل نه تنها برای دانش آموز و معلم ، بلکه برای کل کلاس نیز می شود. همانطور که بقیه هفته را در اینجا و هفته آینده در مدرسه ادامه می دهم ، هیجان زده هستم که روابطم را با معلمی که مشاهده می کنم و دانش آموزانی که در حال حاضر جایگاه ویژه ای در قلب من دارند گسترش دهم.

روابط مثبت معلم و دانش آموز

روابط مثبت معلم و دانش آموز یک اقدام مبتنی بر تحقیق از نظرسنجی های "به آنها بگو از من" است. این منبع شواهدی است که به آنچه بهترین کار می کند و چارچوب تعالی مدرسه مرتبط است.
در این صفحه

    آن چیست؟
    چرا مهم است؟
    پیوندهای بهبود مدرسه
    منابع
    پایگاه شواهد

آن چیست؟

روابط مثبت معلم و دانش آموز به این معناست که دانش آموزان تعاملات عادلانه و حمایتی با معلمان خود را تجربه می کنند. روابط مثبت معلم و دانش آموز ارتباط تنگاتنگی با کیفیت آموزش و جو مدرسه دارد ، زیرا معلمان این فرصت را دارند که از دانش آموزان هم از نظر تحصیلی و هم از نظر اجتماعی حمایت کنند.

نظرسنجی های The Thm From Me نظرات دانش آموزان را در مورد رفتار معلم و اینکه آیا آنها احساس می کنند از آنها حمایت می شود ، می پرسد. از دانش آموزان در مورد تعامل خود با معلمان در سراسر مدرسه سوال می شود. از آنها در مورد معلمان یا معلمانی که برای موضوعات خاص دارند س askedال نمی شود. نتایج به عنوان نمره متوسط ​​دانش آموزان برای روابط معلم و دانش آموز گزارش شده است.
چرا مهم است؟

روابط معلم و دانش آموز با پیشرفت در تعامل فکری ارتباط مثبت مثبت دارد. دانش آموزان با روابط مثبت معلم و دانش آموز انگیزه بیشتری برای عملکرد خوب تحصیلی دارند. تعامل معلمان با دانش آموزان همچنین می تواند بر روابط دانش آموزان با همسالان خود ، به ویژه پذیرش همسالان تأثیر بگذارد.

ایجاد یک رابطه قدرت متعادل بین استاد معلم و دانش جو

همانطور که مک هیو ، هورنر ، کلدیتز و والاس (2013) استدلال کردند ، ایجاد یک رابطه قدرت متعادل می تواند با همکاری مشترک در ایجاد احترام مشترک و تعیین اصول راهنما برای رفتارهای مناسب که با نقشهای هنجاری معلم و دانش آموز هماهنگ و پشتیبانی می کند ، ایجاد شود. همفریس (2008) همچنین بر اهمیت مشارکت دانش آموزان در تصمیم گیری در مورد قوانین و مقررات کلاس و مدرسه ، جایگزینی تنبیه بدنی با تقویت مثبت و آموزش معلمان در مورد اهمیت استفاده از نظم و انضباط به جای مجازات (همچنین به ویسبور ، بوفارد و ... مراجعه کنید) جونز ، 2013). موفقیت مدرسه تا حد زیادی بستگی به توانایی [معلمان و مدیران] برای خود اندیشی ، تعهد آنها در رعایت اولویت ها و احترام گذاشتن ، و توانایی آنها در بسیج انرژی اخلاقی و خرد دانش آموزان دارد. 5).
نتیجه

بر اساس یافته ها و بحث فوق ، نتیجه می گیریم که سه بعد یک رابطه سالم و ثمربخش بین معلمان و دانش آموزان در مدرسه مورد مطالعه ما همه جنبه منفی داشت: همکاری یا متقابل اتفاق نمی افتد. احترام ، مراقبت و عشق رایج نبود. و تعادل قدرت مشکل ساز بود. طبیعی است که دانش آموزان مدرسه را ناامید کننده می دانند و از تعلق خاطر بالایی برخوردار نیستند. ما معلمان را سرزنش نمی کنیم و نمی دانیم که آنها 100٪ مسئول هستند ، زیرا دانش آموزان نیز سهم خود را در رفتارهای مشکل دار نیز دارند. با این حال ، ما استدلال می کنیم که سیستم خرد مدرسه ای که در آن رابطه معلم و دانش آموز کار می کند نباید مستقل از فضای کلی یا جهت سیستم آموزشی تلقی شود و در واقع پیشنهاد می کنیم که اگر سیستم کلان بتواند رابطه را بسیار تغییر دهد متفاوت بودند. ما معتقدیم اگر هدف آموزش کمک به دانش آموزان برای یادگیری ، توسعه و رشد آنها باشد نه اینکه فقط برنامه درسی را به پایان برسانند و در امتحانات خود موفق شوند ، روابط دانش آموز و معلم به شیوه های سازنده تغییر می کند.

ثانیاً ، دانش آموزان زمان زیادی را در مدرسه صرف تعامل با معلمان می کنند. در این محیط مهم زندگی باید از آنها حمایت و مراقبت شود. با این حال ، در این مطالعه موردی ، ما متوجه شدیم دانش آموزان از حمایت روانی و تحصیلی مورد نیاز معلمان خود برخوردار نیستند. تحت فشارهای زمان و برنامه درسی اجباری ، معلمان در مطالعه ما به آسیب ، اختلال و تضعیف اعتماد به نفس که ممکن است باعث ایجاد دانش آموزان شده باشد توجه کافی نداشته باشند. معلمان که از حمایت ، درک و شانس استفاده از نمایندگی مورد نیاز خود در این سن و سال برخوردار نیستند ، احساسات منفی دانش آموزان را نسبت به آنها و مدرسه در ما تقویت می کنند. وقتی فریاد زدن ، خجالت کشیدن یا بی احترامی به دانش آموزان عادی می شود ، دانش آموزان مدرسه خود را دوست نخواهند داشت. برعکس ، هنگامی که هنجار رفتار دانش آموزان این است که مراقب نباشند یا احساس کنند که آنها توسط سیستم شکایات محافظت نمی شوند ، دانش آموزان به بی ثباتی روابط کمک می کنند. در حالی که بسیاری از معلمان رشد کودک و نوجوان را به خوبی می فهمند و به دانش آموزان خود اهمیت زیادی می دهند ، معلمان این مدرسه و امثال آن باید بدانند که برآورده ساختن تمام الزامات برنامه درسی کافی نیست. برآوردن نیازهای روانی دانش آموزان در کنار تلاش برای آموزش به آنها باید در اولویت قرار گیرد. در عین حال ، دانش آموزان نوجوان نیز باید به تلاش معلمان در تربیت آنها احترام بگذارند و از آنها قدردانی کنند. برای معلمان بسیار سخت است که با دانش آموزانی کار کنند که احساس می کنند به آنها احترام کمی می گذارند یا هیچ احترامی برای آنها قائل نیستند. باید درک متقابل و قدردانی از تلاش های یکدیگر وجود داشته باشد. تعهد ، احترام و مراقبت باید مبادله شود و رابطه قدرت باید متعادل باشد. اگر بتوان این کار را انجام داد ، یک رابطه مثبت معلم و دانش آموز ایجاد خواهد شد.
بیانیه افشاگری

هیچ گونه تضاد منافع احتمالی توسط نویسندگان گزارش نشده است.
بیانیه تصحیح

این مقاله با تغییرات جزئی بازنشر شده است. این تغییرات بر محتوای دانشگاهی مقاله تأثیر نمی گذارد.
اطلاعات تکمیلی
نکاتی درباره مشارکت کنندگان
علی ابراهیم
دکتر علی ابراهیم دانشیار دانشگاه امارات متحده عربی است و در برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا در دانشکده آموزش به دانشجویان آموزش می دهد و آنها را سرپرستی می کند. او دارای مدرک دکتری در زمینه مطالعات اداری و سیاست گذاری در آموزش و پرورش از دانشگاه پیتسبورگ ایالات متحده است. علایق پژوهشی وی شامل مسئولیت پذیری آموزشی ، مطالعات سیاست آموزشی ، رهبری مدرسه ، آموزش عالی ، اصلاح آموزش در خاورمیانه و حرفه ای بودن معلمان در کشورهای عربی خلیج فارس است. ایمیل: ali_saidebrahim@uaeu.ac.ae

بی توجهی به احساسات دانش آموزان و دانش جویان

از سوی دیگر ، به نظر می رسید که برخی از دانش آموزان به دلیل بی توجهی به احساسات معلم اهمیتی نمی دهند. آنها به حرف معلم گوش ندادند و هیچ گونه همکاری و احترامی با قوانین کلاس درس نشان ندادند. در چنین شرایطی ، رفاه معلمان ممکن است تحت تأثیر این رفتارها قرار گیرد و عزت نفس آنها ممکن است تحت تأثیر واکنش های بی دقتی دانش آموزان قرار گیرد (Spilled، Koomen، & Thijs، 2011). علاوه بر این ، بی احترامی دانش آموزان می تواند به خستگی عاطفی معلمان کمک کند و باعث عدم شناخت دستاوردهای شخصی آنها شود (هاستینگز و بام ، 2003 ، ص 122). از این رو ، روی هم رفته ، این رفتارهای منفی نوجوانان "بر نحوه تعامل معلمان با دانش آموزان خود تأثیر می گذارد و ... چنین تعاملات منفی ممکن است رفتارهای منفی نوجوانان را تشدید کند" (De Laet et al.، 2016، p. 1240). یکی از نتایج ، کاهش سطح رضایت و وابستگی به مدرسه خواهد بود. بنابراین ، معلمان باید بر جلب اعتماد و اعتماد دانش آموزان خود کار کنند (فارلی ، 2013) - احترام کلید یک رابطه موفق است.

تنها عامل مفیدی که در این مطالعه وجود دارد ، روابط همسالان است که نقش مهمی در کاهش تنش و حفظ تمایل دانش آموزان به مدرسه داشت. این با بولتون ، دان و بولتون (2011) مطابقت دارد که دریافتند روابط مثبت همسالان "دوست داشتن مدرسه" را پیش بینی می کند. مدیران و معلمان مدارس باید از طریق فعالیت ها ، پروژه ها ، مسابقات ، جشن ها و غیره بر حمایت از روابط همسالان کار کنند. این امر مورد استقبال دانش آموزان قرار می گیرد و به عنوان راهی برای مراقبت از آنها در نظر گرفته می شود.

سومین بعد رابطه سالم معلم و دانش آموز تقسیم قدرت است. در حقیقت ، در سالهای نوجوانی ، به اشتراک گذاری قدرت و تصمیم گیری دموکراتیک بسیار نیاز است ، زیرا این امر به نوجوانان این حق را می دهد که صدای خود را شنیده و تصمیمات خود را برای آماده سازی آنها برای آینده بگیرند. با این حال ، یافته های ما نشان می دهد که برای حفظ سرعت تدریس در سطح مورد نیاز ، قدرت بیشتر در اختیار معلمان قرار دارد ، اگرچه خود معلمان تصور می کردند که آنها دانش آموزان را در تصمیم گیری مشارکت می دهند. این عدم تعادل قدرت بین معلمان و دانش آموزان ، به عنوان مثال در تصمیم گیری در داخل کلاس ها نشان دهنده تجربیات منفی دانش آموزان است. در زمینه سیستم مدرسه که با تمرکز بر پیشرفت و استفاده از برنامه درسی اجباری مشخص می شود ، فرصت محدودی برای معلمان و دانش آموزان برای تصمیم گیری مشترک در مورد یادگیری دانش آموزان وجود دارد. بنابراین ، تغییر در برنامه های درسی مورد نیاز است تا استقلال بیشتری برای معلمان و دانش آموزان برای مطالعه مطالب مربوط به زندگی دانش آموزان فراهم شود.

یافته دیگر مربوط به احساس قدرت موقعیتی معلمان نسبت به دانش آموزان است. اگرچه معلمان قدرت تصمیم گیری بیشتری نسبت به دانش آموزان دارند ، اما احساس ناامنی می کنند ، زیرا دانش آموزان می توانند شکایت کرده و آنها را با مشکل مواجه کنند. این یک مسئله مهم به ویژه برای معلمان خارجی است ، زیرا ممکن است تصور کنند که می توانند به راحتی پس از شکایت یا شکایت دانش آموزان شغل خود را از دست بدهند. در حقیقت ، ریج (2014) دریافت که در چنین مواردی ، معلمان خارج از کشور در واقع نسبت به دانش آموزان در وضعیت نامطلوبی قرار دارند. ترس از پایان کار به دلیل شکایات دانش آموزان ، معلمان را در برقراری ارتباط با دانش آموزان ناامن می کند. این می تواند منجر به مراقبت اجباری شود ، زیرا معلمان خود را وادار می کنند که با دانش آموزان رفتار خوبی داشته باشند ، حتی اگر این را احساس نکنند.

یک مثال از نحوه استفاده یا شاید سوء استفاده معلمان از قدرت ، مجازات است. معلمان از مجازات برای کنترل دانش آموزان و اصلاح رفتارهای نادرست آنها استفاده می کردند ، مانند صحبت در کلاس ، شوخی یا سر و صدا. اما مجازات هیچ کمکی نکرد. دانش آموزان در این سن دیگر مجازاتی مانند تهدید به ایستادن در پشت اتاق ، برداشتن نمرات آنها یا اعزام به مددکار اجتماعی که رفتارهای نادرست خود را به والدین اعلام کرده یا به آنها اخطار می دهد ، تهدید نمی شوند. در حقیقت ، آنها اغلب در برابر این نوع مجازات ها مقاومت می کنند ، زیرا باید خود را ثابت کنند و می توانند رفتارهای تهاجمی داشته باشند. علاوه بر این ، اگر معلمان به تنبیه دانش آموزان در برابر همسالان خود ادامه دهند ، به ویژه اگر این مجازات با سوء استفاده لفظی مانند آنچه در داده های ما وجود دارد همراه باشد ، ممکن است دانش آموزان از نظر احساسی دچار اختلال شوند و نسبت به معلمان و مدرسه نفرت ایجاد کنند ، حتی اگر مجازات شود. نتایج فوری می گیرد (میلر و دزبرگ ، 2009). ما استدلال می کنیم که بهتر است معلمان در جایی که دانش آموزان مورد احترام قرار می گیرند و به آنها فرصت داده می شود تا در تصمیم گیری های مربوط به یادگیری خود مشارکت داشته باشند ، روابط متقابل داشته باشند ، نه اینکه سعی کنند رفتار خود را از طریق تنبیه کنترل کرده یا با استفاده از اجبار به آنها آموزش دهند.

نقش معلم دانش آموز و دانش جو

برای درک بهتر شرایط مختلف که ممکن است در تأثیر روابط معلم و دانش آموز در مدرسه نقش داشته باشد ، نظریه سیستم اکولوژیکی برونفنبرنر (1979) را در سیستم مدرسه به کار گرفتیم. با پیروی از این نظریه ، ما استدلال می کنیم که سیستم کلان جهت استراتژیک کلی آموزش در کشور است. در امارات متحده عربی ، آموزش و پرورش با دستور کار ملی 2021 هدایت می شود ، که اهداف بلندپروازانه ای را برای کشور و دانشجویان از نظر رتبه بندی عملکرد بین المللی تعیین می کند. اکوسیستم شامل بسیاری از تغییرات سیاستی و ابتکاراتی است که برای دستیابی به این اهداف اجرا شده است. در سطح خرد ، می توانیم تغییرات برنامه درسی اجباری و نتایج یادگیری دانش آموزان را همراه با نیاز به مقدار زیادی گزارش در مورد پیشرفت دانش آموزان پیدا کنیم که به نظر می رسد روابط دانش آموزان و معلمان را تحت تأثیر قرار داده است.

این مطالعه موردی با هدف بررسی ماهیت رابطه معلم و دانش آموز در سیستم خرد مدرسه و تأثیر آن بر احساس تعلق دانش آموزان به مدرسه انجام شد. رابطه مثبت معلم و دانش آموز رشد دانش آموزان را افزایش می دهد و از احساس تعلق آنها به مدرسه و جامعه حمایت می کند. همانطور که در شکل 2 نشان داده شده است ، یک رابطه مثبت به سه جزء اصلی نیاز دارد: تأثیر مثبت ، قدرت متعادل و متقابل کامل. برعکس آن نیز صادق است: وقتی رابطه منفی توصیف می شود ، این بدان معناست که تأثیر منفی است ، قدرت متعادل نیست و متقابل عمدتا وجود ندارد (برونفنبرنر ، 1979). یافته های این مطالعه موردی نشان داد که معلمان و دانش آموزان با حفظ رفتارها و شیوه های ضد تولید ، در ایجاد بی ثباتی در روابط دوجانبه خود کمک کردند. این امر به نوبه خود بر احساس تعلق دانش آموزان به مدرسه تأثیر منفی گذاشت و معلمان و دانش آموزان را در معرض تهدید رابطه قرار داد. ما رفتارها و رفتارهای معلمان و دانش آموزان را از نظر سه بعد رابطه مورد بحث قرار می دهیم: متقابل ، تأثیر و قدرت.

متقابل به همکاری اشاره می کند که باید در یک رابطه وجود داشته باشد در حالی که اعضای آن - در اینجا ، معلمان و دانش آموزان - در یک فعالیت خاص با هم کار می کنند. یافته ها نشان داد که سطح قابل قبولی از متقابل در اکثر موارد به دست نیامده است. هماهنگی وجود نداشت ، زیرا هر دو طرف از طرز فکرهای مختلف آمده بودند و اهداف متفاوتی داشتند. به نظر ما معلمان تحت فشار بودند تا اهداف برنامه درسی موردنظر خود را برآورده کنند و مطمئن شوند که دانش آموزان آزمون های خود را در سطحی قابل قبول برای دولت قبول کنند و والدین آنها برای عملکرد معلمان و ارتباط آنها با دانش آموزان خود مخل و ​​مخرب باشد. به

ما استدلال می کنیم که تمرکز بر جنبه فنی تدریس و حذف فرصت برای تقویت روابط انسانی بین معلمان و دانش آموزان منجر به همکاری کمتر در وظایف و فعالیت های مهمی شده است که از طریق آنها نوجوانان می توانند هویت خود را بسازند و به بزرگسالان تبدیل شوند. آمادگی برای امتحانات زمان گرانبهای مورد نیاز برای رشد عاطفی و بین فردی دانش آموزان را از بین برد. معلمان نتوانستند از تمام توان خود به عنوان تمرین کننده استفاده کنند (Brockmeier، Green، Pate، Tsemunhu، & Bochenko، 2014) ، زیرا خود را مجبور به کنار آمدن با خواسته های سنگین برنامه درسی می دانستند. در شرایطی که معلمان احساس فشار و غرق شدن می کنند ، دچار استرس و اضطراب می شوند (ریت ، 2016). این امر باعث می شود آنها توجه خود را از برقراری روابط معنادار با دانش آموزان خود به تمرکز تنها بر تسلط آنها بر امتحانات اختصاص داده و زمان کمتری را برای فعالیتهای مهم دیگر صرف کنند.

تمرکز بیش از حد بر پوشش مواد امتحانی نیز باعث ایجاد فشار و استرس بیشتر بر دانش آموزان می شود (بروکمایر و همکاران ، 2014 ؛ ریت ، 2016 ؛ ولمن ، 2006). همانطور که معلمان به استفاده از سخنرانی های یک طرفه برای پایان دادن به درس روی می آورند ، دانش آموزان شروع به خسته کننده شدن کلاس ها می کنند ، صحبت می کنند ، سر و صدا می کنند و از کار می افتند. در عوض ، معلمان نباید در تدریس خود بدون بررسی درک دانش آموزان به جلو حرکت کنند. آنها همچنین باید آموزش را با توجه به نیازهای تحصیلی دانش آموزان متمایز کنند (Poncy، Fontenelle، & Skinner، 2013)؛ با این حال ، در بیشتر موارد در مدرسه ای که ما از آن بازدید کردیم این امر محقق نشد.

رفتارهای مخرب دانش آموزان در نتیجه تأثیر بازتابی بر موقعیت دارد ، باعث تنبیه معلمان می شود و کل رابطه خراب می شود. رابطه ای که باید با سطوح بالایی از روابط متقابل و همکاری در کارهای معنادار که باید منجر به پیشرفت دانش آموزان شود مشخص شود ، با رابطه دیگری جایگزین می شود که دارای اهداف متفاوت بین دو طرف است. معلمان نمی خواهند وقت خود را برای رفع احساس کسالت دانش آموزان هدر دهند ، زیرا ممکن است فکر کنند وقت تدریس را هدر می دهند. در واقع ، با این حال ، شانس تثبیت رابطه خود با دانش آموزان در زمان بیشتری از صرف ادامه کار صرفه جویی می کند. نتیجه راه دوم ممکن است این باشد که معلمان به طور رسمی الزامات آموزشی را تکمیل کنند ، اما دانش آموزان از کار بیکار شوند

تمرینات متلب

2.1 تمرینات
تمرینات مربوط به سخنرانی ها است. دانش آموزان برخی از مشکلات مشابه موضوع سخنرانی واقعی را حل می کنند. مشکل در ابتدا به صورت شفاهی و با استفاده از تخته حل می شود. سپس دانش آموزان سعی می کنند راه حل هایی را در محیط Matlab بیابند. این زمان برای یادداشت هایی از سخنرانی است. تمرینات به گونه ای تنظیم شده است که دانش آموزان زمان زیادی برای یادگیری موضوع در تمرین ندارند و باید همیشه آماده باشند. هر دانش آموز کامپیوتر خود را دارد و به تنهایی کار می کند. آنها می توانند از رایانه های دارای سیستم عامل Microsoft Windows ، GNU/Linux یا Mac OS X استفاده کنند. دانش آموزان همچنین می توانند از دفترهای یادداشت خود استفاده کنند. این حقایق باعث بهبود محیط در کلاس می شود. دو درس وجود دارد که با هم یک ساعت و چهل دقیقه طول می کشد. معلم هر دانش آموز را حدود ده دقیقه قبل از پایان تمرین بررسی و امتیاز می دهد. وظایف برای دانش آموزان آماده شده است که باید وظایف داده شده را قبل از یک ساعت و نیم بدون مشکل به پایان برسانند. بسیاری از دانش آموزان می توانند مشکلات معین را به موقع حل کنند.


2.3 متلب در مدارس متوسطه
اگرچه ما درس متلب را در دانشگاه تدریس می کنیم ، اما این سوال وجود دارد که آیا می توانیم از متلب در سطوح پایین تر تحصیل استفاده کنیم. البته پاسخ این سال بله است. ما فکر می کنیم که Matlab یک برنامه حمایتی عالی برای معلمان مدارس متوسطه است و باید در دوره های ریاضیات و فیزیک مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال ، اجازه دهید به این دو معادله نگاه کنیم:

x = x0+ v0t cos (α)
E1
y = y0+ v0t sin (α) - 0.5 گرم t2
E2
معادلات نشان دهنده مسیر یک شی است که از نقطه شروع (x0 ، y0) با سرعت (v0) در زاویه ای (α) در صفحه دو بعدی پرتاب شده است. با شتاب داده شده به دلیل گرانش (g) می توانیم فاصله (x) و ارتفاع (y) مسیر حرکت اجسام را در زمان معینی (t) محاسبه کنیم. در شکل بعدی می توانید مسیرهایی را برای زوایای مختلف با نقطه شروع ، سرعت و گرانش یکسان مشاهده کنید.

در بیشتر مدارس متوسطه معلمان و دانش آموزان نتایج را روی میز یا کاغذ محاسبه می کنند. برای درک بهتر و تخیل مشکل می توان از Matlab برای تجسم مسیرهای مختلف در چند خط کد استفاده کرد. با دستورات اضافی می توانیم کل حرکت را متحرک کنیم. این یکی از نمونه های استفاده از Matlab در کلاس های فیزیک مدارس متوسطه است. س Anotherال دیگر این است که آیا Matlab باید فقط به عنوان یک برنامه حمایتی برای معلمان در نظر گرفته شود یا دانش آموزان نیز باید نحوه ایجاد اسکریپت ها و برنامه های خود را بیاموزند. ما فکر می کنیم که باید هر دو را در نظر بگیریم. مزایای قسمت اول س withال با مثال قبلی ما پاسخ داده شد. نوشتن اسکریپت ها و برنامه های Matlab نیز به دلیل سادگی نباید برای دانش آموزان مشکلی ایجاد کند. ما فکر می کنیم که برای دانش آموزان نیز جالب خواهد بود. آنها همچنین برخی مفاهیم اساسی الگوریتم نویسی را یاد می گیرند.

به دوره متلب

Matlab یک ابزار بسیار قدرتمند برای محاسبات فنی و شبیه سازی است. این ابزار برای صرفه جویی در وقت برای محاسبات با کارایی بالا است. Matlab برای این نوع وظایف بهینه شده است. وقتی از سیستم دنیای واقعی در آموزش و پرورش کم داریم ، از ما حمایت می کند. Matlab شامل افزونه های زیادی است که در بسیاری از زمینه های علمی بسیار مفید است. استفاده از متلب در بسیاری از پروژه های علمی ، پایان نامه های کارشناسی ، کارشناسی ارشد و پایان نامه در محیط دانشگاه بسیار محبوب است. دوره اصلی Matlab در دانشکده مهندسی برق و فناوری اطلاعات در براتیسلاوا ایجاد شد تا به دانش آموزان استفاده از Matlab و افزونه های آن را آموزش دهد. Matlab یک ابزار اساسی برای هر دانشجو در دانشکده ما است. ما سعی می کنیم این دوره را به همین دلیل به سال اول تحصیل منتقل کنیم. دانشی که دانش آموزان از این درس می گیرند در سایر دروس فنی بسیار مفید است.  ادامه مطلب ...

نرم افزار متلب نرم افزاری متمایز برای رشته های مهندسی

MATLAB platform یک پلت فرم برنامه نویسی است که به طور خاص برای مهندسان و دانشمندان طراحی و تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها و محصولاتی است که جهان ما را متحول می کند. قلب متلب زبان متلب است ، زبانی مبتنی بر ماتریس که طبیعی ترین بیان ریاضیات محاسباتی را امکان پذیر می کند.

با MATLAB چه کاری می توانم انجام دهم؟
تحلیل دادهها
توسعه الگوریتم ها
ایجاد مدل ها و برنامه های کاربردی
MATLAB به شما امکان می دهد ایده های خود را از تحقیقات به مرحله تولید با استفاده از برنامه های کاربردی سازمانی و دستگاه های جاسازی شده و همچنین ادغام با Simulink® و Design-based Design ببرید.

قابلیت های MATLAB را کشف کنید
چه کسی از متلب استفاده می کند؟
میلیون ها مهندس و دانشمند در سراسر جهان از MATLAB برای طیف وسیعی از کاربردها ، در صنعت و دانشگاه استفاده می کنند ، از جمله یادگیری عمیق و یادگیری ماشینی ، پردازش سیگنال و ارتباطات ، پردازش تصویر و ویدئو ، سیستم های کنترل ، آزمایش و اندازه گیری ، مالی محاسباتی و زیست شناسی محاسباتی.

داستانهای مشتری را بخوانید
آیا یادگیری متلب سخت است؟
MATLAB برای طرز فکر شما و کارهایی که انجام می دهید طراحی شده است ، بنابراین یادگیری در دسترس است چه یک مبتدی باشید و چه یک متخصص. مرکز راهنما همیشه در دسترس است تا شما را با مستندات قوی ، پاسخ های جامعه و فیلم های نحوه راهنمایی راهنمایی کند.

علاوه بر این ، آموزش تعاملی آنلاین یک راه عالی برای شروع است.
طراحی شده برای طرز فکر شما و کاری که انجام می دهید.
MATLAB® یک محیط رومیزی تنظیم شده برای تجزیه و تحلیل های تکراری و فرآیندهای طراحی را با یک زبان برنامه نویسی که ریاضیات ماتریس و آرایه را به طور مستقیم بیان می کند ، ترکیب می کند. این شامل ویرایشگر زنده برای ایجاد اسکریپت هایی است که کد ، خروجی و متن قالب بندی شده را در یک نوت بوک اجرایی ترکیب می کند.

  Light Version 】Matlab STL GUI slice program - File Exchange - MATLAB Central ادامه مطلب ...

پروژه های MATLAB

Matlab باید با مقیاس ، بردار و ماتریس کار کند. چندین عملیات با استفاده از متلب مانند معکوس ماتریس ، دستکاری ماتریس ، دستکاری ، نمودار ماتریس انجام می شود. کد برنامه Matlab بسیار ساده تر و کوتاه تر خواهد بود. استفاده از زبان برنامه نویسی Matlab بسیار ساده است. تولید ماتریس مهمترین عامل در Matlab است زیرا عناصر اساسی محیط Matlab است.
 matlab projects for engineering students ادامه مطلب ...