چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

نرم افزار MATLAB اکنون برای همه دانشجویان ، کارکنان و اساتید UCLA به صورت رایگان قابل دسترسی است

دانشجویان ، اساتید و کارکنان می توانند از طریق مجوز دانشگاهی که توسط مدیران UCLA پرداخت شده است ، به صورت رایگان به MATLAB دسترسی داشته باشند. دانشجویانی که این نرم افزار را بین 23 سپتامبر و پنجشنبه خریداری کرده اند ، واجد شرایط دریافت بازپرداخت هستند. (Niveda Tennety/دستیار ویرایشگر عکس)

نویسنده: مرلین چاوز-مارتینز
3 نوامبر 2019 10:09 بعد از ظهر
هم اکنون جامعه UCLA می تواند از طریق مجوز در سطح دانشگاه به صورت رایگان به نرم افزار برنامه نویسی MATLAB دسترسی پیدا کند.

مدیران UCLA روز پنجشنبه یک ایمیل در سراسر دانشگاه ارسال کردند و اعلام کردند که UCLA مجوز نرم افزار در سراسر دانشگاه را برای دانشجویان ، اساتید و کارکنان ارائه می دهد. دانشجویانی که این نرم افزار را بین 23 سپتامبر و پنجشنبه خریداری کرده اند ، واجد شرایط دریافت بازپرداخت هستند.

MATLAB برنامه ای است که در آن کاربران می توانند داده ها را برای هر دو کلاس و تحقیق تجزیه و تحلیل کنند. دانشجویانی که ملزم به استفاده از این برنامه برای مهندسی ، علوم و ریاضیات یا سایر موضوعات مانند روانشناسی یا اقتصاد هستند ، می توانند تا زمانی که آدرس ایمیل UCLA داشته باشند به نرم افزار دسترسی پیدا کنند.

قبلاً ، UCLA SEASnet دسترسی به MATLAB را به صورت رایگان در برخی از دوره های مهندسی به دانش آموزان ارائه می داد ، اما این برنامه فقط در هفته نهایی در دسترس بود. این نرم افزار همچنین در سرورهای بخش مهندسی موجود بود.

مایکل بک ، معاون صدراعظم ، در بیانیه ای از طریق ایمیل به دیلی بروین گفت که دانشگاه دریافت می کند که می تواند مجوز سایت دانشگاهی را برای همان میزان دپارتمان ها و اساتید که معمولاً برای این نرم افزار هزینه می کنند - بدون احتساب هزینه دانشجویان برای مجوز - دریافت کند.

مجوز جدید برای دانشگاه تقریباً 200،000 دلار در سال هزینه خواهد داشت و از مبلغی است که گروه ها و اعضای هیات علمی به طور معمول هزینه می کنند.

هزینه خرید نرم افزار بین 50 تا 100 دلار برای دانشجویان متغیر است. برای اعضای هیئت علمی یا کارکنان ، قیمت نرم افزار بین 250 تا 500 دلار متغیر است.

Vaibhav Gupta ، دانشجوی سال دوم مهندسی برق ، در حال حاضر در کلاسی است که به متلب نیاز دارد. او گفت که فکر می کند در دسترس قرار دادن این برنامه برای همه در محوطه دانشگاه ممکن است دانش آموزان را تشویق به یادگیری زبان های مختلف برنامه نویسی در زمان خود کند.

گوپتا می گوید: "ایده این است که در حال حاضر به شما این امکان را می دهد تا زمانی که می خواهید زبان را یاد بگیرید و نه فقط زمانی که نیاز دارید."

زک نوبلز ، دانشجوی سال سوم مهندسی مکانیک ، شش کلاس گذرانده است که نیاز به MATLAB دارد. او می گوید در گذشته از یک دسکتاپ از راه دور استفاده می کرد که به او اجازه می داد به نرم افزار دسترسی داشته باشد.

با این حال ، وی افزود که استفاده از دسکتاپ از راه دور مشکل است.

نوبلز می گوید: "صرفه جویی در پرونده ها و ذخیره کردن آنها بسیار دشوار بود زیرا در واقع به فایل هایی که استفاده می کردید دسترسی نداشتید." "آنها در سرور دیگری در جایی بودند. من فکر می کنم آنها نسخه رایگان MATLAB را داشتند که می توانستید دریافت کنید ، اما توابع مورد نیاز ما را شامل نمی شد. "

نابلس گفت که این نرم افزار اساساً برای برخی از دوره های مهندسی ضروری است ، اما فکر می کند این نرم افزار برای دانشجویان رشته های مختلف نیز مفید است.

"من فکر می کنم MATLAB کمی به عنوان یک نرم افزار مهندسی شهرت پیدا می کند ، اما واقعاً شبیه دستکاری ماتریسی است ، مانند این که اعداد را جابجا می کنید و می توانید کارهای خارق العاده ای با آن خارج از مهندسی یا ریاضی انجام دهید." اشراف گفتند.

بک گفت که این مجوز بخشی از یک برنامه آزمایشی دو ساله است و انتظار می رود بر اساس آن در صورتی که محوطه دانشگاه به نفع آن باشد ادامه یابد.

https://dailybruin.com/2019/11/03/matlab-software-now-accessible-for-free-to-all-ucla-students-staff-and-faculty

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد