چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

یافته های اصلی از مطالعه در بین دانش آموزان و دانشجویان

در حالی که همه دانش آموزان در گروه غیر مزاحم و اکثر (90 درصد) در گروه مزاحم-جریان اصلی می توانستند حداقل یک رابطه قوی دانش آموز و معلم را به خاطر بسپارند ، یک سوم در گروه مدرسه مزاحم-جایگزین نمی توانند.

ون برگن می گوید: "حتی دانش آموزانی با رفتارهای مخرب شدید ، تعداد زیادی از آنها حداقل می توانند یک رابطه مثبت را به خاطر بسپارند." "این به ما راهنمایی خوبی می دهد که اینها دانش آموزانی نیستند که به نوعی دوست داشتن آنها یا ایجاد روابط غیرممکن است. در بسیاری از موارد ، آنها دارای این روابط غنی و مثبت هستند که نظریه به ما می گوید واقعاً برای آن دانش آموزان مفید بوده است. او فکر می کند که فکر کردن برای معلمان ، به ویژه معلمان پیش از خدمت ، واقعاً مفید است.

از دانش آموزانی که می توانند رابطه خوبی با یک معلم را به خاطر بیاورند ، از آنها س whatال شد که علت این امر چیست. اکثر دانش آموزان (84 درصد) رفتارهای معلم را مورد بحث قرار دادند ، از جمله مهربانی و مراقبت معلم (38 درصد) ، مفید بودن (16 درصد) ، شوخ طبعی (12 درصد) و آموزش موثر (10 درصد).
Memories of positive and negative student-teacher relationships
در ادامه از دانش آموزان پرسیده شد که آیا می توانند حداقل یک معلم را که واقعاً با او کنار نیامده بودند یا با او درگیر شده اند ، به خاطر بیاورند. در ادامه از دانش آموزانی که "بله" پاسخ دادند پرسیده شد که درگیری چه چیزی را به دنبال خواهد داشت. اکثر دانش آموزان (86 درصد) رفتارهای معلم را مورد بحث قرار دادند ، با همه چنین پاسخ هایی بر خصومت و بی عدالتی معلم (فحش دادن به دانش آموز ، تحقیر توانایی های دانش آموز در مقابل دیگران ، یا رفتار متفاوت با دانش آموز با دیگران). چهل و یک درصد از دانش آموزان در گروه بدون مزاحمت حداقل یک رابطه دانش آموز و معلم را به شدت منفی به یاد می آورند.

در همان زمان ، یک سوم دانش آموزان گروه مدرسه مخرب و جایگزین نمی توانستند یک رابطه مثبت مثبت با یک معلم را به خاطر بسپارند.

ون برگن می گوید: "ما می خواهیم هر دانش آموز احساس کند که مدارس و معلمان در کنار آنها هستند." "ما نمی دانیم که آیا در آن زمان به طور واقعی روابط منفی وجود داشته است یا این تصور وسیع تری وجود دارد که مدرسه برای آنها مناسب نیست ، اما به هر حال من فکر می کنم این یک یافته غم انگیز است. من فکر می کنم ما فکر می کنیم که آن گروه خاص از چند جهت آسیب پذیر است. "

در بین گروه ها ، دانش آموزان به رفتار معلم (57 درصد) بیش از دو برابر رفتار خود (22 درصد) اشاره کردند. از دانش آموزان پرسیده شد آیا معلم هایی وجود دارند که با آنها بهتر از بقیه کنار بیایند؟ . بین گروه ها تفاوت معناداری وجود ندارد
پیامدهای این تحقیق

محققان می گویند این مطالعه رفتارهای معلم خاصی را که دانش آموزان با و بدون رفتارهای مخل در رابطه ارزشمند می دانند ، برجسته می کند. در عین حال ، رفتارهایی را که همین دانش آموزان مضر می دانند ، برجسته می کند.

محققان در مقاله مجله خود می گویند: "ما فرصت هایی را برای معلمان و مشاوران مدرسه برای تکمیل مداخلات موجود با پرداختن مستقیم به درک دانش آموزان از خصومت و بی عدالتی در تعاملات دشوار یا تعارض آمیز تشخیص می دهیم."

محققان همچنین اهمیت فرصت های توسعه حرفه ای را که از معلمان پیش از خدمت و در حین خدمت برای کنترل بهتر سرخوردگی ، پرخاشگری و عصبانیت خود پشتیبانی می کند ، شناسایی کردند.

ون برگن می گوید: "من فکر می کنم درک آنچه باعث ایجاد رابطه مثبت یا منفی از دیدگاه دانش آموزان می شود ، واقعاً مفید است." "من فکر می کنم این چیزی است که بسیاری از معلمان به طور طبیعی انجام می دهند ، اما فقط به این فکر نمی کنند که درست یا غلط یا موجه یا غیر موجه است ، بلکه در واقع چگونه دانش آموز چگونه می تواند این را درک کند؟ من فکر می کنم مفید است زیرا درک دانش آموزان است که باعث درک آنها از رابطه می شود. "

هنگام برقراری روابط با دانش آموزان ، ون برگن می گوید معلمان هرگز نگران این نباشند که آنها بیش از حد مراقب هستند. 'این به معنای تساهل نیست ؛ این بدان معنا نیست که شما به تکالیف خانه نیاز ندارید و به مرزها و قوانین احتیاج ندارید. ما به آن چیزها نیاز داریم اما همزمان با این مراقبت به دست می آید. "

منابع

ون برگن ، P. ، گراهام ، L. J. ، و Sweller ، N. (2020). خاطرات روابط مثبت و منفی دانش آموز و معلم در دانش آموزان با و بدون رفتار مخرب مرور روانشناسی مدرسه ، 1-17.

به دانش آموزان کلاس خود فکر کنید. چگونه برای ایجاد روابط مثبت با همه دانش آموزان تلاش می کنید؟ آیا به این فکر کرده اید که دانش آموزان چگونه این روابط را از دیدگاه خود درک می کنند؟ آیا در این مورد به صراحت از آنها پرسیده اید؟

با دانش آموزانی که رفتارهای مخرب از خود نشان می دهند چگونه رفتار می کنید؟ آیا استراتژی خاصی برای ایجاد روابط مناسب برای کار با این دانش آموزان پیدا کرده اید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد