چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

تعیین هدف تحقیق

مراحل انجام تحقیقات
طرح تحقیق و شواهد
چرخه تحقیق

تحقیقات اغلب با استفاده از ساختار مدل ساعت شنی تحقیق انجام می شود. [29] مدل ساعت شنی با طیف گسترده ای برای تحقیق ، با تمرکز بر روی اطلاعات مورد نیاز از طریق روش پروژه (مانند گردن ساعت شنی) شروع می شود ، سپس تحقیقات را در قالب بحث و نتایج گسترش می دهد. گام های اصلی در انجام تحقیقات عبارتند از: [30]

    شناسایی مشکل تحقیق
    بررسی ادبیات
    تعیین هدف تحقیق
    تعیین س specificالات تحقیق خاص
    مشخصات یک چارچوب مفهومی ، گاهی اوقات شامل مجموعه ای از فرضیه ها [31]
    انتخاب روش (برای جمع آوری داده ها)
    جمع آوری داده ها
    تأیید داده ها
    تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها
    گزارش و ارزیابی تحقیقات
    انتقال یافته های تحقیق و احتمالاً توصیه ها
  ادامه مطلب ...

تاریخچه انجام تحقیق دانشجویی

تحقیقات تاریخی

مقاله اصلی: روش تاریخی
مورخ آلمانی لئوپولد فون رانکه (1795–1886) ، یکی از بنیانگذاران تاریخ مبتنی بر منبع مدرن قلمداد می شود

روش تاریخی شامل فنون و رهنمودهایی است که به کمک آنها مورخان از منابع تاریخی و شواهد دیگر برای تحقیق و سپس نوشتن تاریخ استفاده می کنند. رهنمودهای مختلف تاریخ وجود دارد که معمولاً مورخان در عنوان خود ، تحت عنوان های انتقاد خارجی ، انتقاد داخلی و ترکیب ، در کار خود استفاده می کنند. این شامل انتقاد کمتر و انتقاد نفسانی است. اگرچه موارد ممکن است بسته به موضوع و محقق متفاوت باشد ، اما مفاهیم زیر بخشی از بیشتر تحقیقات رسمی رسمی است: [13]

    شناسایی تاریخ مبدا
    مدارک محلی سازی
    شناخت نویسندگی
    تجزیه و تحلیل داده ها
    شناسایی صداقت
    انتساب اعتبار

تحقیقات هنری

روند بحث برانگیز دانشگاهی تر شدن آموزش هنری منجر به پذیرفته شدن تحقیقات هنری به عنوان روش اصلی تحقیق در هنر مانند سایر رشته ها می شود. [14] یکی از ویژگی های تحقیقات هنری این است که باید ذهنیت را در مقابل روش های علمی کلاسیک بپذیرد. به همین ترتیب ، استفاده از تحقیقات کیفی و میان سوژه به عنوان ابزاری برای استفاده از اندازه گیری و تحلیل انتقادی ، به علوم اجتماعی شباهت دارد. [15]

تحقیقات هنری توسط دانشگاه رقص و سیرک (Dans och Cirkushögskolan، DOCH) ، استکهلم به روش زیر تعریف شده است - "تحقیقات هنری تحقیق و آزمایش با هدف کسب دانش در داخل و برای رشته های هنری ما است. از طریق اسناد ارائه شده ، بینش های به دست آمده باید در یک زمینه قرار گیرد. "[16] تحقیقات هنری با هدف ارتقا and دانش و درک با ارائه هنر است. [17] درک ساده تر جولیان کلاین تحقیقات هنری را هر نوع تحقیق با استفاده از شیوه هنری ادراک می کند. [18] برای بررسی مسئله شناسی اصلی تحقیقات هنری امروز ، به Giaco Schiesser مراجعه کنید. [19]
 


 
به گفته هنرمند هاکان توپال ، در تحقیقات هنری ، "شاید بیشتر از سایر رشته ها ، از شهود به عنوان روشی برای شناسایی طیف وسیعی از روش های تولیدی جدید و غیر منتظره استفاده می شود". [20] بیشتر نویسندگان ، چه از کتاب های داستانی و چه غیر داستانی ، برای حمایت از کارهای خلاقانه خود مجبور به تحقیق هستند. این ممکن است یک تحقیق واقعی ، تاریخی یا پیشینه ای باشد. تحقیقات پیشینه می تواند شامل تحقیقات جغرافیایی یا رویه ای باشد. [21]

انجمن تحقیقات هنری (SAR) سه سالانه مجله تحقیقات هنری (JAR) ، [22] [23] را منتشر می کند ، یک مجله بین المللی ، آنلاین ، دسترسی آزاد و مجله بررسی شده برای شناسایی ، انتشار و انتشار تحقیقات هنری و روش های آن ، از همه رشته های هنری است و کاتالوگ تحقیق (RC) را اجرا می کند ، [24] [25] [26] یک پایگاه داده مستند جستجوگرانه از تحقیقات هنری است که هر کسی می تواند در آن کمک کند.

پاتریشیا لیوی به هشت ژانر تحقیق مبتنی بر هنر (ABR) می پردازد: تحقیق روایت ، تحقیقات مبتنی بر داستان ، شعر ، موسیقی ، رقص ، تئاتر ، فیلم و هنرهای تجسمی. [27]

در سال 2016 ELIA (اتحادیه هنرهای اتحادیه اروپا) اصول فلورانس درباره دکترای هنر را راه اندازی کرد. [28] اصول فلورانس مربوط به اصول سالزبورگ و توصیه های سالزبورگ EUA (انجمن دانشگاه های اروپا) هفت نقطه توجه را برای تعیین دکترا / دکترا در هنر در مقایسه با دکترای علمی / دکترا ذکر می کند اصول فلورانس تأیید شده و همچنین پشتیبانی می شود توسط AEC ، CILECT ، CUMULUS و SAR

چگونه حین تحصیل پول دربیاریم؟؟؟!!!

10 روش هوشمندانه برای کسب درآمد هنگام تحصیل
مقالات مرتبط

    آموزش اسکی هوایی هریسون تولبرگ
    تحصیل در ارتفاعات المپیک
    مطالعه
    کتاب در قفسه
    تقلب نکنید: یاد بگیرید چگونه مرجع هاروارد را انجام دهید
    مطالعه
    دو نفر بهت زده به نظر می رسند
    هنگامی که ATAR دریافت می کنید با سطح کورتیزول شما چه می گذرد؟
    مطالعه

 

اگر در حال تحصیل هستید ، یافتن کار متناسب با برنامه شما دشوار است. مردم طبیعتاً به سمت آخر هفته یا کار عصرانه دانشجویی در مهمان نوازی و خرده فروشی گرایش پیدا می کنند. اما بسیاری از دانشجویان راه های دیگری برای تأمین بودجه سبک زندگی خود بدون نیاز به بازی در نقش های سنتی پیدا کرده اند. این روش های کارآفرینانه را در نظر بگیرید تا حساب بانکی خود را بدون ایجاد مزاحمت در کلاس ها و مطالعه شارژ کنید.
1. یک Airtasker شوید

اگر به اتمام رساندن یک طیف الکتریک مشاغل عجیب و غریب راهی جالب برای کار به نظر می رسد ، به Airtasker بپیوندید. آویختن نقاشی ، شستن ماشین ، طراحی وب سایت یا کمک به شخصی برای خانه داری از جمله مشاغل است. به سادگی ثبت نام کرده و کارهای فهرست شده را مرور کنید. شما می توانید یک کار یکبار مصرف را انتخاب کنید تا به راحتی و یا چندین شغل براساس موقعیت و مهارت خود انجام دهید. مزیت این است که شما می توانید مشاغل متناسب با تحصیل و سایر تعهدات را انتخاب کنید ، بنابراین می توانید هر اندازه که دوست دارید کار کنید.
2. از چشم خود برای سبک استفاده کنید

اگر عاشق شکار معامله هستید و به سبک و روند علاقه دارید ، می توانید تبدیل به یک فروشنده لباس در eBay یا در گروه های فروش لباس در شبکه های اجتماعی شوید. برای صرفه جویی در مارک های خوب و قطعات مد روز ، چشم پوشی در مغازه ها باز نگه دارید و سپس قطعاتی را که جمع می کنید بابت بیش از هزینه ای که برای آنها پرداخت کرده اید ، بفروشید. تنها نکته منفی این است که گاهی خریدار با خرید روبرو نمی شود ، بنابراین بهتر است صبر داشته باشید.
3. ساعت را جمع کنید و پول نقد بگیرید

با مجموعه ای مناسب از چرخ ها و مجوز کامل ، می توانید پول اضافی را به عنوان یک راننده Uber بدست آورید. ثبت نام آسان است و می توانید هر زمان رانندگی کنید. رئیس خود بودن امتیازات خاص خود را دارد. هیچ کس از شانه های شما مراقبت نمی کند و شما می توانید تصمیم بگیرید که چه کسی را انتخاب کرده و چه موقع آن را روزانه صدا کنید. برای به حداکثر رساندن درآمد خود ، هنگامی که قیمت ها در زمان های پر تقاضا مانند شب های شنبه افزایش می یابد ، ماشین خود را رانندگی کنید.
4. یا شاید تحویل غذا بیشتر مورد شما باشد

اگر خیلی جوان نیستید که می توانید برای Uber رانندگی کنید ، اما همچنان علاقه مند به کنترل برنامه کاری خود هستید ، ممکن است تحویل غذای آماده برای شرکتی مانند UberEats یا Deliveroo بهترین گزینه باشد. شما می توانید از 18 سالگی شروع کنید و نیازی به داشتن ماشین ندارید - دوچرخه یا موتورسیکلت این کار را انجام می دهد (حتی اگر هنوز مجوز موتور سیکلت آزمایشی خود را دارید). اگر دوچرخه سواری کنید ، هنگام کار پاداش اضافی ورزش خواهید گرفت.  ادامه مطلب ...

انجام پروژه طراحی گرافیک دانشجویی

طراحی گرافیک

اگر مهارت طراحی گرافیک دارید ، می توانید مهارت های خود را به عنوان یک طراح گرافیک مستقل استفاده کنید و هر ماه با مشتریان آنلاین و آفلاین کار کنید. افراد زیادی در سراسر جهان همیشه به دنبال طراحان گرافیک هستند. می توانید آرم ، تبلیغات و سایر گرافیک ها ایجاد کنید یا وب سایت هایی را طراحی کنید. همچنین کارهای مرتبط با فتوشاپ و سایر مشاغل طراحی گرافیک نیز کار می کنند.

Coroflot.com ، Dribble ، 99designs و The Dots از بهترین سایتهایی هستند که برای دانشجویان دانشگاه در صنعت طراحی گرافیک مشاغل پردرآمد ارائه می دهند.

شما می توانید برای مشاغل طراحی گرافیک ذکر شده در بازارهای آزاد مانند Upwork ، Freelancer ، PeoplePerHour و Guru پیشنهاد دهید یا با ایجاد "Gig" در سایت خدمات خود را در Fiverr ارائه دهید. شما همچنین می توانید سایت های لیست مشاغل آنلاین مانند واقعا ، FlexJobs ، ما از راه دور کار می کنیم و غیره را بررسی کنید.
تصحیح آنلاین

به عنوان یک تصحیح کننده آنلاین ، مطمئن خواهید شد که محتوایی که تصحیح می کنید هیچ غلط املایی و دستوری ندارد. اگر تسلط کافی به گرامر انگلیسی دارید ، جزئیات گرا هستید ، مشاغل تصحیح آنلاین می توانند منبع خوبی برای درآمد اضافی هر ماه برای شما باشند.

برخی از بهترین شرکتهای آنلاین و سایتهای تصحیح که دانشجویان دانشگاه را استخدام می کنند شامل خدمات تصحیح ، Domainite و موارد دیگر است.

می توانید از 10 تا 50 دلار در ساعت یا بیشتر درآمد کسب کنید. این به تخصص شما و مشتری یا سایت بستگی دارد.
مدیر رسانه های اجتماعی از راه دور

اگر شما یک کاربر خبره از سایت های مختلف رسانه های اجتماعی هستید و مهارت هایی مانند نوشتن ، ویرایش ، تحقیق ، عکاسی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی را دارید ، پس می توانید به عنوان مدیر رسانه های اجتماعی از راه دور برای افراد و شرکت های کوچک آنلاین از خانه درآمد کسب کنید. لزوماً نباید در همه سایت های رسانه های اجتماعی مهارت داشته باشید. اگر شما یک اینفلوئنسر اینستاگرام هستید یا می دانید چگونه از Pinterest برای افزایش آگاهی از برند و رشد اجتماعی مشتریان استفاده کنید ، می توانید مشاغل دور از دسترس رسانه های اجتماعی را پیدا کنید تا از خانه به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

شما از طریق ایجاد محتوا و کمپین های تبلیغاتی در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی یا سایت هایی مانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و موارد دیگر ، مارک های تجاری ایجاد ، مدیریت و رشد خواهید کرد.

  ادامه مطلب ...

برای کسب مدرک دکتری چه پروژه هایی را باید انجام دهیم؟

پروژه های دانشجویی

به پروژه های کارشناسی ارشد در کتابخانه های دوک دسترسی پیدا کنید
یک پروژه تحقیقاتی MPP پیشنهاد دهید
استاد سیاست عمومی (MPP)
پروژه های کارشناسی ارشد

در سال دوم ، دانشجویان MPP یک پروژه کارشناسی ارشد را که برای مدرک خود لازم است ، به پایان می رسانند. دو نوع پروژه امکان پذیر است

یک پروژه مشتری محور شامل رویکردهای روش شناختی متنوعی است ، یک مشکل سیاست را برطرف می کند و برای حل آن یک اقدام خاص را پیشنهاد می کند. این پروژه باید دارای استانداردهای تجزیه و تحلیل خوب باشد ، از جمله تعریف دقیق مسئله ، جمع آوری و ارزیابی دقیق شواهد مربوطه ، شناسایی معاملات مهم و ارائه روشن نتایج و توصیه ها.

یک پروژه روش های کمی ممکن است مشتری داشته باشد یا نداشته باشد. دانش آموزان داده ها را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کنند تا به یک مسئله مرتبط بپردازند. این پروژه کمی بیشتر بر کیفیت و تفسیر تجزیه و تحلیل داده ها تأکید دارد تا دامنه وسیع تری از موضوعات سیاسی و اخلاقی که در ارائه توصیه های خاص سیاست بوجود می آیند.
پروژه های مشاوره بهاری

دانشجویان سال اول MPP مدرسه سنفورد در طول ترم بهار برای تکمیل پروژه های تحقیقاتی و مشاوره ای برای مشتریان محلی ، ایالتی ، ملی و بین المللی در تیم ها کار می کنند. مشتریان شامل آژانس های دولتی و غیرانتفاعی مانند گشت بزرگراه N.C. ، ده هزار دهکده ، اداره حمل و نقل مثلث و وزارت بهداشت و خدمات انسانی N.C. هستند.
دکترای سیاست عمومی

همه دانشجویان دکترا تحقیقات اصلی را انجام می دهند.
تحقیقات کارشناسی

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دوک به انجام تحقیقات اصلی تشویق می شوند و گزینه های زیادی برای پیگیری آن دارند ، از جمله اتصالات باس. یک ابتکار عمل گسترده در دانشگاه که تیم های دانشجویی و دانشجویی بین رشته ای را برای انجام تحقیقات در پنج زمینه گسترده ایجاد می کند: انرژی ، بهداشت جهانی ، آموزش و توسعه انسانی ، مغز و جامعه و اطلاعات ، جامعه و فرهنگ

گرایش های سیاست عمومی همچنین می توانند تحقیقات اصلی را از طریق برنامه افتخارات کارشناسی دانشکده سنفورد انجام دهند. درباره برنامه افتخارات بیشتر بدانید.
پروژه نمونه

دانشجویان PubPol 830.05 اقتصاد رفتاری برای سیاست های شهرداری با یک شهر Fayetteville ، NC در یک پروژه مشکل کار کردند. کامیون های زباله شهر دارای لودرهای بازو هستند و وانت باید نسبتاً ساده باشد. اما سطل های زباله باید به روشی خاص روی حاشیه قرار بگیرند تا روند کار به طور مثر انجام شود. دانشجویان راه حل های بالقوه را پیشنهاد ، طراحی و آزمایش کردند. این کلاس توسط Dan Ariely ، استاد روانشناسی و اقتصاد رفتاری جیمز بی. دوک تدریس می شد.

https://sanford.duke.edu/people-research/student-projects