چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

برای کسب مدرک دکتری چه پروژه هایی را باید انجام دهیم؟

پروژه های دانشجویی

به پروژه های کارشناسی ارشد در کتابخانه های دوک دسترسی پیدا کنید
یک پروژه تحقیقاتی MPP پیشنهاد دهید
استاد سیاست عمومی (MPP)
پروژه های کارشناسی ارشد

در سال دوم ، دانشجویان MPP یک پروژه کارشناسی ارشد را که برای مدرک خود لازم است ، به پایان می رسانند. دو نوع پروژه امکان پذیر است

یک پروژه مشتری محور شامل رویکردهای روش شناختی متنوعی است ، یک مشکل سیاست را برطرف می کند و برای حل آن یک اقدام خاص را پیشنهاد می کند. این پروژه باید دارای استانداردهای تجزیه و تحلیل خوب باشد ، از جمله تعریف دقیق مسئله ، جمع آوری و ارزیابی دقیق شواهد مربوطه ، شناسایی معاملات مهم و ارائه روشن نتایج و توصیه ها.

یک پروژه روش های کمی ممکن است مشتری داشته باشد یا نداشته باشد. دانش آموزان داده ها را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کنند تا به یک مسئله مرتبط بپردازند. این پروژه کمی بیشتر بر کیفیت و تفسیر تجزیه و تحلیل داده ها تأکید دارد تا دامنه وسیع تری از موضوعات سیاسی و اخلاقی که در ارائه توصیه های خاص سیاست بوجود می آیند.
پروژه های مشاوره بهاری

دانشجویان سال اول MPP مدرسه سنفورد در طول ترم بهار برای تکمیل پروژه های تحقیقاتی و مشاوره ای برای مشتریان محلی ، ایالتی ، ملی و بین المللی در تیم ها کار می کنند. مشتریان شامل آژانس های دولتی و غیرانتفاعی مانند گشت بزرگراه N.C. ، ده هزار دهکده ، اداره حمل و نقل مثلث و وزارت بهداشت و خدمات انسانی N.C. هستند.
دکترای سیاست عمومی

همه دانشجویان دکترا تحقیقات اصلی را انجام می دهند.
تحقیقات کارشناسی

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دوک به انجام تحقیقات اصلی تشویق می شوند و گزینه های زیادی برای پیگیری آن دارند ، از جمله اتصالات باس. یک ابتکار عمل گسترده در دانشگاه که تیم های دانشجویی و دانشجویی بین رشته ای را برای انجام تحقیقات در پنج زمینه گسترده ایجاد می کند: انرژی ، بهداشت جهانی ، آموزش و توسعه انسانی ، مغز و جامعه و اطلاعات ، جامعه و فرهنگ

گرایش های سیاست عمومی همچنین می توانند تحقیقات اصلی را از طریق برنامه افتخارات کارشناسی دانشکده سنفورد انجام دهند. درباره برنامه افتخارات بیشتر بدانید.
پروژه نمونه

دانشجویان PubPol 830.05 اقتصاد رفتاری برای سیاست های شهرداری با یک شهر Fayetteville ، NC در یک پروژه مشکل کار کردند. کامیون های زباله شهر دارای لودرهای بازو هستند و وانت باید نسبتاً ساده باشد. اما سطل های زباله باید به روشی خاص روی حاشیه قرار بگیرند تا روند کار به طور مثر انجام شود. دانشجویان راه حل های بالقوه را پیشنهاد ، طراحی و آزمایش کردند. این کلاس توسط Dan Ariely ، استاد روانشناسی و اقتصاد رفتاری جیمز بی. دوک تدریس می شد.

https://sanford.duke.edu/people-research/student-projects

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد