چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توان روابط مثبت دانش آموزان با معلمان را ایجاد کرد

برخی از معلمان هستند که هرگز آنها را فراموش نمی کنید. این که آیا آنها در درس مورد علاقه شما به شما راهنمایی می کنند یا در راه رفتن به دانشگاه به شما کمک می کنند ، روابط مثبت با مربیان ما همچنان ما را حفظ می کند. برای بسیاری از ما ، این تجربیات به همین دلیل است که ما در وهله اول وارد آموزش شدیم.
چرا روابط مثبت دانش آموز و معلم اینقدر مهم است؟

تحقیقات به ما می گوید که وقتی دانش آموزان در محیطی هستند که احساس می کنند مورد حمایت و مراقبت قرار گرفته اند ، احتمال موفقیت آنها بیشتر است.

در حقیقت ، بر اساس مطالعه ای که در سال 2010 توسط آزمایشگاه تحقیقاتی مارزانو انجام شد ، روابط مثبت بین معلمان و دانش آموزان از متداول ترین متغیرهایی است که با آموزش م effectiveثر مرتبط است.

وقتی بتوانیم با فراگیران خود ارتباط برقرار کنیم ، به آنها نشان می دهیم که در آموزش آنها سرمایه گذاری کرده ایم و به نوبه خود آنها نیز سرمایه گذاری می کنند.

همه اینها با جلب اعتماد هر دانش آموز شروع می شود. پس از انجام این کار ، محیطی برای احترام متقابل ایجاد می کنیم و کل کلاس درس را برای موفقیت آماده می کنیم.
1) با اشتیاق و اشتیاق تدریس کنید

نگرش ها عفونی هستند. دانش آموزان جوان تمایل دارند به مثبت اندیشی و انیمیشن پاسخ دهند ، اما با بالغ شدن دانش آموزان ، مشاهده مراقبت و علاقه واقعی در معلمان بسیار مهمتر است. تعادل را پیدا کنید ، خودتان باشید.
2) برای یادگیری دانش آموزان خود وقت بگذارید

blog-positive-teacher-student-relationships

اختصاص وقت برای یادگیری کمی درباره هر یک از فراگیران در آغاز سال بسیار مهم است. از دانش آموزان خود بخواهید نامه ای برای شما بنویسند و هر آنچه را که باید در مورد آنها بدانید به شما بگویند. به صورت دوره ای به این حروف مراجعه کنید. وقتی مطالبی را در مورد دانش آموزان خود به خاطر می آورید ، این زمینه را برای شکوفایی آن رابطه مثبت می سازد.

همچنین درک این موضوع که آنها چه موضوعاتی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند ، بسیار عالی خواهد بود ، زیرا شما بلافاصله می دانید که در چه زمینه هایی به حمایت بیشتری نیاز خواهند داشت. این که بتوانید بدون کمک از شما کمک بگیرید ، یک حرکت اعتمادسازی است به
3) با کلاس خود با احترام صحبت کنید

با دیگران آنگونه رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود. این قانون طلایی به دلایلی است. وقتی دانش آموزان با آنها صحبت می کنند متوجه می شوند. همه روابط بر اساس احترام متقابل به یکدیگر ایجاد می شوند و همین اصل در کلاس درس نیز صدق می کند.

البته ، مواقعی وجود خواهد داشت که صبر شما در حال آزمایش است ، اما یک ثانیه نفس بکشید و همانطور که دوست دارید معلم به شما پاسخ دهد پاسخ دهید. آن ثانیه فکر کردن می تواند راه زیادی را پیش ببرد.
4) از علایق آنها مطلع شوید

هرکسی علاقه ای دارد. وقتی این علایق را درک کردید ، می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید. شاید شما بازیگران تازه کار را در میان خود دارید؟ یک بازی کلاسی را در برنامه درس انگلیسی بعدی خود قرار دهید. شاید شما تعدادی هنرمند در کلاس دارید؟ به آنها اجازه دهید آنچه را که با هنر یا سایر پروژه های خلاقانه آموخته اند نشان دهند.

وقتی علایق کلاس خود را در برنامه های درسی گنجانید ، قطعاً شاهد افزایش اشتیاق خواهید بود که به تقویت ارتباط بین شما و دانش آموزان کمک می کند.
5) با اشتباهات پیش قدم باشید

وقتی اشتباهی مرتکب می شوید ، در مورد آن صادق باشید. این کار نه تنها به آنها در مورد رسیدگی به اشتباهات آموزش می دهد بلکه نشان می دهد که چگونه می خواهید دانش آموزان شما در کلاس رفتار کنند.

اشکالی ندارد و اگر آنها شما را در حال انجام این کار می بینند ، ممکن است بیشتر مایل به ریسک باشند زیرا می دانند که در یک فضای امن هستند.
6) به زندگی آنها در خارج از مدرسه علاقه نشان دهید

امروزه بسیاری از معلمان اشتباه می کنند که با مدرسه طوری رفتار می کنند که انگار تنها چیزی است که در جهان وجود دارد. اما دانش آموزان زندگی بزرگ و شلوغی خارج از کلاس درس دارند و وقتی به آن قسمت های آنها علاقه نشان می دهید ، بیشتر به شما اعتماد می کنند.

این می تواند به شکل رفتن به بازی بسکتبال در مدرسه و تشویق دانش آموزان شما باشد یا به سادگی بار مشق شب را در شب هایی که می دانید رویداد بزرگی در جریان است ، کاهش دهید.
7) هر روز سلام کنید

ممکن است یک حرکت کوچک به نظر برسد ، اما با سلام دادن به هر یک از دانش آموزان خود هر روز یک نقطه ارتباط منظم برقرار می کنید.

با نام هر دانش آموز سلام کنید و به او اطلاع دهید که او را می بینید. در 5 دقیقه اول روز خود ، قبلاً یک لحظه شخصی با هر یک از زبان آموزان خود داشته اید. هر روز با پای راست شروع می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد