چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

مروری بر مزایای MATLAB

راه حل های MATLAB برای یادگیری عمیق به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از چند خط ، شبکه های عصبی پیچیده را طراحی ، ساخته و تجسم کنند. حتی با داشتن دانش فنی محدود ، کاربران می توانند مدلهای استقرار شده را تا 7 برابر سریعتر از سایر نرم افزارهای مشابه اجرا کنند. کاربران می توانند به مدل های به روز شده مانند GoogLeNet ، VGG-16 ، VGG-19 ، AlexNet ، ResNet-50 ، ResNet-101 و Inception-v3 دسترسی داشته باشند.

MATLAB با انواع راه حل ها برای پردازش تصویر و بینایی رایانه یکپارچه شده است. کاربران می توانند تصاویر و فیلم ها را از سخت افزار تصویربرداری تهیه کنند ، از ابزارهای گرافیکی برای تجسم و دستکاری آنها استفاده کرده و آنها را به نرم افزارهای جاسازی شده منتقل کنند. کتابخانه های الگوریتم های استاندارد مرجع نیز به تولید ایده های جدیدتر و تازه کمک می کنند.

MATLAB استفاده از تکنیک های پردازش سیگنال را برای کشف و تجزیه و تحلیل داده های سری زمانی آسان می کند. این نرم افزار گردش کار یکپارچه ای را برای توسعه سیستم های جاسازی شده و برنامه های پخش کننده جریان ارائه می دهد. سیگنال ها را می توان از منابع متعدد به دست آورد ، اندازه گیری و ارزیابی کرد. الگوریتم های جریان برای دستگاه های صوتی ، حسگر هوشمند ، ابزار دقیق و IoT را می توان با استفاده از ویژگی های گسترده MATLAB توسعه ، آزمایش و پیاده سازی کرد.

MATLAB برای سازمان های مالی سودمند است زیرا مدل های تست ریسک و استرس با کیفیت ، شفاف ، مستند و قابل تکرار را توسعه می دهد. این ابزار دارای ابزارهای آسان برای استفاده است تا بتوان مدل ها را در عرض چند روز ایجاد کرد ، که با توجه به تغییرات سریع نظارتی و محیط های تجاری امروز بسیار مهم است. می توان از خطرات مدل و عملکرد اجتناب کرد زیرا این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد هنگام اجرای کنترل و اتوماسیون مدل ، بهترین شیوه های توسعه دهنده "آگاه به ریسک" را به کار گیرند. یک پشته مدل ریسک واحد می تواند چندین رژیم مطابقت و عملکردهای دفتر مرکزی و میانی را ارائه دهد ، بنابراین سازمان ها را مولدتر می کند.

MATLAB برای محققان و مهندسان روباتیک مفید است. این فناوری می تواند الگوریتم ها را طراحی و تنظیم کند ، سیستم های دنیای واقعی را مدل کند و به طور خودکار کد را با استفاده از یک پلت فرم یکپارچه تولید کند. کاربران می توانند با استفاده از الگوریتم های توسعه یافته به ربات خود متصل شده و آن را کنترل کنند. ابزارهایی برای ایجاد الگوریتم سخت افزاری-آگنوستیک و اتصال به سیستم عامل ربات (ROS) نیز موجود است. کاربران می توانند با اتصال به طیف وسیعی از سنسورها و محرک ها ، سیگنال های کنترلی ارسال کرده یا چندین نوع داده را تجزیه و تحلیل کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد