چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

چگونه می توانم پروژه های دانشجویی خود را به بهترین شکل انجام دهم؟؟؟

خاطرات روابط مثبت و منفی دانش آموز و معلم

خاطرات روابط مثبت و منفی دانش آموز و معلم
این تحقیق خاطرات دانش آموزان را از روابط مثبت و منفی با معلمان ترسیم کرد. میمون تصاویر کسب و کار/Shuttestock

یک مطالعه جدید نشان داده است که خاطرات دانش آموزان از معلمان خوب به طور قابل ملاحظه ای سازگار است و روابط قوی معلم و دانش آموز می تواند از تعاملات مثبت با معلمان آینده پشتیبانی کند.

پروفسورهای پنی ون برگن و نائومی سولر از دانشگاه مک کواری و پروفسور لیندا گراهام از QUT یک سری مصاحبه با 96 دانش آموز از پایه 3 تا 10 انجام دادند تا خاطرات آنها از معلمان سابق را بشنوند تا کیفیت و ثبات این روابط در طول زمان مشخص شود.

این مصاحبه های مربوط به حافظه با سه گروه انجام شد: دو گروه شامل دانش آموزان با رفتارهای مخرب (یکی در مدرسه جایگزین ، یکی در مدرسه اصلی) و دیگری بدون رفتار مخرب (در جریان اصلی).

یافته های آنها در مجله Psychology Review ، در مقاله ای با عنوان خاطرات روابط مثبت و منفی دانش آموزان و معلمان در دانش آموزان با و بدون رفتار مخرب منتشر شده است.

ون برگن می گوید محققان برای انجام این مطالعه انگیزه داشته اند زیرا هیچ تحقیق قبلی مقایسه نکرده است که چگونه دانش آموزان با و بدون رفتارهای مخرب روابط گذشته خود را با معلمان به خاطر می آورند.

اکثر تحقیقات بر روابطی که دانش آموزان در حال حاضر تجربه می کنند متمرکز است ، بنابراین ما می خواستیم بگوییم ، "حتی اگر شما اکنون یک رابطه مثبت را تجربه می کنید یا یک رابطه منفی در حال حاضر ، اگر به گذشته نگاه کنیم ، آیا شما مثبت و منفی داشته اید؟ روابط گذشته شما و چه چیزی این روابط مثبت و منفی را ایجاد کرده است؟ اگر به مثبت ترین یا منفی ترین خود فکر می کنید ، چه درسهایی می توانیم از آن درس بگیریم؟ "" ون برگن به معلم می گوید.
انجام مطالعه

برای تعیین درک دانش آموزان از روابط مثبت و منفی دانش آموز و معلم ، محققان از مصاحبه ای از زندگینامه با حافظه استفاده کردند. مصاحبه های مربوط به حافظه اتوبیوگرافیک در روانشناسی پزشکی قانونی و رشد برای ثبت تجربیات زندگی شده خود افراد و سابقه خود استفاده می شود.

مصاحبه شامل 9 س ،ال بود که به طور یکسان برای هر شرکت کننده مطرح شد. در ابتدا از دانش آموزان چهار س aboutال در مورد معلم یادشده پرسیده شد. سپس از آنها سال شد که آیا می توانند معلمی را به خاطر بیاورند که با او رابطه بسیار مثبت دانش آموز و معلم داشتند. از کسانی که "بله" پاسخ داده بودند س askedال شد که چه چیزی رابطه را مثبت کرده است.

پس از آن ، از دانش آموزان پرسیده شد که آیا می توانند معلمی را به خاطر بیاورند که با او رابطه منفی منفی زیادی داشتند. سپس از کسانی که "بله" پاسخ می دهند پرسیده شد که چه چیزی باعث منفی شدن رابطه شده است. در نهایت ، از دانش آموزان پرسیده شد که آیا با برخی از معلمان بهتر از بقیه رفتار می کنند یا خیر.

دانش آموزان از 19 مدرسه ابتدایی و راهنمایی دولتی در سیدنی ، نیوساوت ولز بودند. برای اطمینان از نمایندگی مناسب دانش آموزان ، محققان خاطرات رابطه دانش آموز و معلم دانش آموزان با رفتارهای مخرب شدید در مدارس رفتاری جایگزین ، دانش آموزان با رفتار مخرب هنوز در مدارس اصلی و دانش آموزان بدون رفتار مخل در همان مدارس اصلی مقایسه کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد